Oftewel het 'knutsel' forum.
Heb je zelf een weerstation gemaakt, een eigen weer hut gebouwd? Of misschien een webcam? Deel dan hier ervaringen, (bouw-)tekening etc...
Door ws vreewijk
#54893
Je word op je wenken bediend dr zal vast wat gaan vallen aan wit.:)

gr Chris
Door Vijversenkoi
#54941
Dit zou mij ook wel interesseren. En als het via een netwerk zou werken, dan wordt het nog meer en meer interessant, denk ik zou. De USB mogelijkheid, is die niet mogelijk, en kan die ook getest worden. Want ik heb meer laptops (4) staan dan een pc (1). En om eerlijk te zijn, zou ik die met de tijd willen liquideren.
De software, maakt die ook een datebase?
Door jorissynaeve
#54962
Momenteel is het enkel hardware en decodeer-software (zeg maar de receiver/decodeer module) die min of meer op punt staat. Die module kan dan aangesloten worden aan om het even wat, afhankelijk van de situatie (zoals USB, Wifi, GPRS, seriële kabel,...)
Maar nog even geduld dus :) Het sneeuwweer is bijna gedaan en dan kan ik mij hier terug op concentreren.
Door jorissynaeve
#56477
Door de winter ben ik momenteel daar niet verder mee kunnen gaan uittesten. Veel testen moet ik buiten doen dus met het langdurige winterweer komt het er niet van. Maar ik hoop dat het snel beter weer gaat worden.