Oftewel het 'knutsel' forum.
Heb je zelf een weerstation gemaakt, een eigen weer hut gebouwd? Of misschien een webcam? Deel dan hier ervaringen, (bouw-)tekening etc...
Door Wietse
#11614
Wietse schrijft:
Oke, dan doe ik dat er nog bij. Alleen heb ik ook nog een videokaart nodig of zit die al onboard?

Ik heb gezien dat die er al op zit :D.
Door Wietse
#11620
Ik ben eruit gekomen, dit gaat het waarschijnlijk worden.

INTEL D945GCLF2 FSB iAtomProz 330 blk € 89,00
DIMM DDR2 RAM 1024MB 667 KVR667D2N5 LP € 17,00
Jetway JC-203-B (mini-ITX, 60W extern, Zwart) € 98,00
2.5" SATA 160 Gb Fujitsu MHZ2160BH € 46,00
SATA kabel [7pin F - 7pin F] 0.5m € 2,50

Subtotaal: € 252,50
Totaal: € 252,50

INTEL D945GCLF2 FSB iAtomProz 330 blk:
Afbeelding

Nog één vraagje, is deze sata kabel geschikt? Ik ga dit e-mailen naar Picco, dus ik ben zeer benieuwd of dit allemaal bij elkaar functioneert.
Iedereen bedankt, ik geloof dat dit prima is toch Hjr?
Ik hoor het wel :D.

Met vriendelijke groet,
Wietse.
Door osjohn
#11636
Ik werk zelf met een INTEL D945GCLF, een atom 230 maar met een OCZ-SSD hd.

Wat mij opvalt is dat de snelheid met een SSD-HD vele malen hoger is dan met een normale HD.

Het opstarten, gegevensbewerking etc. gaat sneller dan met mijn dual 8600 computer.

Ik heb zelf het advies van Geert opgevolgt, de koelfan vervangen wat een zeer goed resultaat geeft.

John
Door Wietse
#11897
Hallo allemaal,

Vandaag kwam de bestelling dan binnen, ik was helemaal blij.
Alles in elkaar gezet volgens de handleiding, en dan...

Er komt niks in beeld, de CD speler werkt niet. Niks doet het.
Na een telefoontje met Dirk, bleek dat de volgende kabel er niet bij zat om het moederbord te voeden:

Internal Power Cable 1x5,25 molex - ATX P4
Afbeelding

Ik ben zeer teleurgesteld, aangezien ik het vandaag na een week er me zeer op verheugd had. Echter Dirk stuurt hem op, en hij zal waarschijnlijk maandag of dinsdag hier in huis zijn.
Wat ik me nu wel afvraag, is dat er dan geen ruimte meer is om de CD speler te voeden, waarschijnlijk moet dit denk ik extern oplossen.

Ik wacht het af en ik hoop dat de oplossing werkt die Dirk heeft gegeven.

Met vriendelijke groet,
Wietse.
Door hjr
#11901
Jammer dat dit zo loopt, maar die CD speler voeden moet toch geen probleem zijn? er zijn splitters waarmee je die voeding kabel kunt splitten naar 2 of meer aansluitingen. Zie voorbeeld
[img]http://img.2dehands.be/f/normal/51170413_1-modding-4pin-power-splitter-cable.jpg[/img]
NIet te snel opgeven!!! suc6 groet Henk Jan
Door SpeedyGJ
#11915
Als je een moederbord koopt moet die kabel er meestal gelijk bij zitten. Ik vind dit dat ook een hele slechte zaak.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7