Oftewel het 'knutsel' forum.
Heb je zelf een weerstation gemaakt, een eigen weer hut gebouwd? Of misschien een webcam? Deel dan hier ervaringen, (bouw-)tekening etc...
Door Regards
#11683
Mensen sorry voor de hoge nacht temp. heb problemen met de PC ontvanger, de stekker ligt er voor een paar uur bij mij er uit, als hij het weer doet laat ik dit weten.

Hoop niet dat het de backup battery die toch een keer leeg raakt doordat ik de shield heb, en deze niet meer goed oplaat door de zonnecel.
Op de woonkamer console zie ik wel de buiten temp. (16.1 gr).

Sorry voor het ongemak.

Gr Rik
Door Regards
#11686
Regards schrijft:
Mensen sorry voor de hoge nacht temp. heb problemen met de PC ontvanger, de stekker ligt er voor een paar uur bij mij er uit, als hij het weer doet laat ik dit weten.

Hoop niet dat het de backup battery die toch een keer leeg raakt doordat ik de shield heb, en deze niet meer goed oplaat door de zonnecel.
Op de woonkamer console zie ik wel de buiten temp. (16.1 gr).

Sorry voor het ongemak.

Gr Rik

Heb hem weer aan de praat gekregen, hoop niet dat dit zich te veel gaat herhalen, word ik niet vrolijk van. :(

Gr Rik
Door kees ws middelburg
#11739
Hoi Rik
Een beetje late reactie van mijn kant,mooi dat je van de uitsluiting af ben.Met die regen had ik het zelfde ik had 35 mm,maar ik zit nog wel met de uitsluiting.Ik wacht nog ff af wat alles doet,ga ook een proef met een ventilator doen vandaar.Je hoort erweer van.

Grt Kees V