Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door Han928
#22431
Buitenvoeler voor oregon wmr928n

Hij is hier uitgevallen :( en het zit in het voeler deel, sonar deel is goed al omgewisseld met de regenmeter.
Door weerstation
#23605
Ik ben bang dat er geen sensors meer leverbaar zijn.
Tot voor kort boden Engelse webwinkels deze nog aan, maar ook daar lijken ze niet meer leverbaar te zijn.

Omdat ik de WMR200 geen goed alternatief vond voor de WMR928, en de VP's te duur, heb ik enkele maanden geleden nog een compleet nieuwe gekocht. Deze gebruik ik nu voor reserveonderdelen.

Mocht je interesse hebben http://shop.varia-store.com/product_info.php?info=p771_Oregon-Scientific-WMR-928-NX.html
Door bergersl
#23610
Bedankt voor je reactie Harrie.
Helaas wordt me dat te duur. Ik heb echter in VWS een optie gevonden om de temp/hum sensor op Ch1. te gebruiken als outdoor temp/hum sensor. Ik denk dat ik dat maar doe zolang de rest van de sensoren nog goed werken.

Groeten,

Loe
Door Omewim
#25057
Ook hier bij mij gebeurd zender is ok regenmeter getest werkt.Na heel lang zoeken heb ik een adres in frankrijk gevonden die via een vriend van mij besteld is.(zij doen nogal lastig met buitelanders) de tghr918 is gewoon leverbaar uit voorraad en kost (even slikken) incl verzending hier naar nederland ergens rond de 90 euro En het werkt weer als de beste.De nederlandse leverancier vind het niet nodig om voor een weerstation van toch echt wel veel geld enige moeite te doen om dit rond te krijgen.Dan aan mijn vriend die wel fanrs kent en dat hij dit wou regelen ARJAN Bedankt.Mocht je interesse hebben mail mij maar w.j.f.tamboer@Tailcom.nl.
Door Omewim
#25058
Omewim schrijft:
Ook hier bij mij gebeurd zender is ok regenmeter getest werkt. Na heel lang zoeken heb ik een adres in frankrijk gevonden die via een vriend van mij besteld is.(zij doen nogal lastig met buitenlanders) de tghr918 is gewoon leverbaar uit voorraad en kost (even slikken) incl verzending hier naar nederland ergens rond de 90 euro En het werkt weer als de beste.De nederlandse leverancier vind het niet nodig om voor een weerstation van toch echt wel veel geld enige moeite te doen .Dank aan mijn vriend die wel frans kent en dat hij dit wou regelen ARJAN Bedankt.Mocht je interesse hebben mail mij maar w.j.f.tamboer@Tailcom.nl.
Door yisc
#31841
Welliswaar een oud topic, maar misschien kan je mij van dienst zijn Wim.
Mijn windmeter van de WMR928N heeft het begeven en een zoektocht op internet leverde me vooralsnog (ik zoek nog wat verder) niets op. Denk je dat je via die vriend via Frankrijk nog iets zou kunnen doen?
Door Omewim
#32000
En opgelost door een vriend van mij Arjan bedankt troppie
Uit frankrijk gehaald van Baroland.com
Top fima komt zijn afspraken WEL na (vitalitools niet)