Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door pa3hio
#24542
compleet Davis weerstation, hierbij zit ook een remote displsy-unit, totaal dus twee display-units om zo in twee verschillende ruimtes de gegevens te kunnen zien.
Ook zit hierbij de optionele (witte) temp/hum sensor, en regenmeter

Set is werkend te zien, en netjes compleet met alle boekjes, en zelfs de doos heb ik nog.

Robuust en degelijk professioneel DAVIS weerstation, volledig bekabeld dus absoluut storingsvrij ! Een professioneel weerstation tegen een betaalbare prijs. Hoogwaardige kwaliteit sensoren, UV bestendig, kan ook in een zilte omgeving geplaatst worden.
Bijna realtime-meting van windsnelheid en windrichting ! (update elke 2.25 seconden)
Op het grote en duidelijk afleesbare display kunt u de binnentemperatuur, buitentemperatuur, windrichting en snelheid, gevoelstemperatuur en neerslag per 0.2 mm bekijken
Het station wordt geleverd met een professionele wind- en regenmeter (zoals ook geleverd bij de duurdere Vantage Pro 2 modellen)
Compleet geleverd met 230 VAC lichtnetadapter, backup d.m.v. batterijen.

Vraagprijs: €175,-
Bijlagen
wwb_img1.jpg
wwb_img1.jpg (17.16 KiB) 1889 keer bekeken
Door SpeedyGJ
#24548
Sorry dat ik niet heb gereageerd op de PM ;) was het helemaal vergeten.

Ik las dat dit station 7 jaar oud is, zijn er in die tijd ook nog onderdelen vervangen? En zit er uitslag op de weerhut? Ik neem aan dat je de die van de davis hebt?
Datalogger aanwezig of niet ;)

Zomaar wat vraagjes natuurlijk :D