Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door ReeF
#32221
Door omstandigheden heb ik te koop een prima functionerende Binnen unit van de Alecto WS-4000 set, eventueel met Zendunit (exclusief windvaan + regenunit)

Zelf heb ik al 2 units aangesloten op de buiten boel, dus deze is ideaal voor iemand die graag een 2e binnen unit wil aansluiten.

Deze communiceert volgens mij met alle Fine offset / Easy weather types zolang ze maar op 868mhz zenden, zelf heb ik een PCE-FWS 20 Solar buitenzend unit gekoppeld aan mijn Alecto.

De complete sets gaan tegenwoordig al voor 75€ nieuw dus, 40€ voor Binnenunit + zendmodule lijkt me redelijk ?
Door dvandellen
#32550
@reef

Wat bedoel je met :

Zelf heb ik al 2 units aangesloten op de buiten boel


Bedoel je 2x windmeters/temperatuurmeters?

Weet u toevallig ook of je met de ws4000 ook meerdere kanalen in kan stellen/ontvangen?



Gr. DvD
Door kees ws middelburg
#32553
DVd hij bedoeld een 2e console zodat je op verschillende plekke n huis op een scherm je weer gegevens kan zien.
Je kan voor zover ik weet nergens meerdere kanalen instellen/ontvangen

grt kees ws mdl
Door dvandellen
#32570
Hmm oke dan...

Had dit na wat opzoeken eigenlijk ook al in de gaten.

Zou er niet een soort van usb ontvanger wezen waarmee je bepaalde frequenties kan ontvangen en met een programma kan vertalen naar weergegevens? ;)

En meerder units dan ontvangen natuurlijk...
Door dvandellen
#32574
Ja dit komt idd aardig in de buurt.

Display is wel overbodig :)

Bedankt in ieder geval


Gr. DvD