Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door SpeedyGJ
#32833
Zoals vele al weten werkt mijn windmeter sinds vanochtend niet meer, een nieuwe windmeter kopen kost 130 euro en dat zit er helaas niet meer in. Met pijn in mijn hart moet ik dit weerstation daarom gaan verkopen :(

**Baalmodus**

Het bevat onder ander:

Console - maart 2007
Draadloos ISS - maart 2007
Regenmeter - maart 2007
Temp/Hum - Januari 2011 (Nieuwe versie met volledig bescherming tegen de vocht)
Solar sensor - September 2009

Staat:
Console: Werkt 100% goed, alleen de achter klep is afgebroken en onvindbaar, kan echter nog wel gewoon staan of aan de muur worden gehangen, ook mist de batterijen klep, ja leuk he die kinderen ;)
ISS: Werkt 100% goed, printplaat is schoon.
Regenmeter: 100% werkend en schoon.
Temp/Hum: 100% werkend en schoon.
Solar Sensor: 100% werkend en schoon.

Wordt geleverd zonder datalogger!!

Kosten:
400,- of doe een goeie bod.

Kan werkend gezien worden.
Liefst ophalen, verzenden kan ook, originele doos en handleiding zitten erbij, kosten zijn voor de koper.

P.S, het weerstation is goed onderhouden door 5 maandelijkse onderhoudsbeurt, het weerstation wordt dan grondig schoon gemaakt.

Groet:
Gerrit-Jan Leunk

**Baalmodus uit**
Door Eckie76
#32886
SpeedyGJ schrijft:
Zit net te denken dan 400,- wat aan de dure kant is.
350,- mag die weg :)


130 investeren lijkt me verstandiger dan 500 verliezen.
Denk nog even goed na GJ, desnoods zoek je een paar sponsoren voor die 130 euro.
Ik zou het ding niet verkopen, goed bedoelde tip!
Door SpeedyGJ
#32894
Ik heb al eens vaker naar sponsoren gekeken maar allemaal negatief, schijnbaar zit ik verkeerd, anders had ik nu een mooi buget gehad hiervoor.
Ik wil ook liever dit station niet kwijt, maar als ik aantal maanden moet wachten op een nieuwe windmeter dan heb je maar weinig keus als wind liefhebber.
Door Eckie76
#32896
Je kunt het beste actief naar bedrijven toestappen.
Je biedt hun een mooie banner aan, in ruil voor wat centen.
Ze komen niet vanzelf naar je toe. En maak gebruik van Google Ads, met een beetje geluk heb je binnen 2 maanden je windmeter terug.
Door Eckie76
#32902
SpeedyGJ schrijft:
Hmmz ik zal er eens in verdiepen, maar het moet geen dikke reclame site worden ;)
En zal daar ook eens naar kijken waar ik het eventueel kan proberen :) bedankt voor de tips.


Je moet er uiteraard geen flipperkast van maken, maar een paar Ads doen geen kwaad, integendeel. Hier en daar een lokale firma erop, en je bent weer gered :)
Door SpeedyGJ
#32936
Nee inderdaad want daar zit ik niet echt op te wachten ;)
Maar goed ik zal eens bij Ads kijken, misschien dat het iets helpt.
Inmiddels wel een bod op marktplaats gehad van 25,-!! Nee geen 250,-!!
Hij beweerde het station nieuw voor 350 euro te kunnen krijgen, mag die mij vertellen waar :D
Door SpeedyGJ
#32958
Misschien omdat de solar sensor niet genoeg oplevert? Die kost nieuw 150 euro, ik kan em dus nooit voor 130 euro gaan verkopen. Misschien 100 euro maar dan houd het ook wel op.
Ik ben ondertussen wel wat aan het zoeken e.d dus van mij mag deze wel weer op slot ;)