Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door adekker
#49679
Sinds gisteren heb ik wat problemen bij het versturen van de customtextout10.txt naar HWA als ik via mijn bestanden kijk zie ik dat de laatste wijziging van mijn file gister nom 17.40 uur is geweest en hierna is er geen upload meer geweest.

Hierna heb ik alles weer netjes proberen in te stellen zoals in de handleiding staat voor Weather Display hier op het forum.

Is er iemand die mij de gouden tip kan geven waar ik het kan zoeken?

met vr. gr. André
Door Snarf2000
#49692
André

Allereerst stuur je je HWA bestandje niet naat HWA, maar naar je eigen website:P
HWA haalt hem er om de x aantal minuten vandaan.

Gouden Tip? meerdere.
- Een herstart van je PC doet vaak wonderen.
Laat hem even 10 minuten afkoelen.
Je hostingprovider geeft dan in de regel vaak alle ftp verbindingen weer vrij.
Ik ben zelf al meerdere keren met 15 ftp sessies online geweest, maar vraag me niet hoe dat kan.
- Gooi op je website eens de oude HWA file handmatig weg.
(mag je hem wel verwijderen//overschrijven?)


Gaan de overige uploads wel goed?

Frans
Door adekker
#49695
Frans,

Van de onderstaande zaken heb ze nu allemaal geprobeerd en het resultaat is nog steeds dat er niets wordt geupload.
Ergens in Weather Diplay gaat het volgens mij niet helemaal correct de file customtextout10.txt blijft de zelfde tijd en datum houden, ook de inhoud hierin wordt niet ververst. Hieruit concludeer ik dat er een instelling niet correct staat binnen Weather Display.

André

Allereerst stuur je je HWA bestandje niet naat HWA, maar naar je eigen website
HWA haalt hem er om de x aantal minuten vandaan.

Gouden Tip? meerdere.
- Een herstart van je PC doet vaak wonderen.
Laat hem even 10 minuten afkoelen.
Je hostingprovider geeft dan in de regel vaak alle ftp verbindingen weer vrij.
Ik ben zelf al meerdere keren met 15 ftp sessies online geweest, maar vraag me niet hoe dat kan.
- Gooi op je website eens de oude HWA file handmatig weg.
(mag je hem wel verwijderen//overschrijven?)


Gaan de overige uploads wel goed?

Frans
Door adekker
#49711
De instellingen staan net zo als in de printsreen, het enige wat afwijkt is het pad. Maar deze mag volgens mij niet het verschil mogen maken dat het wel of niet doen van de upload of aanmaak van de file.
Door CeesT
#49713
Hoi,

Misschien een domme opmerking maar zijn je FTP instellingen wel goed in Weather Display?

Wat ik bedoel is dat het bestand customtextout10.txt wel wordt aangemaakt maar dat er geen ftp-verbinding wordt gemaakt met je host en dat het bestand er dus nooit aankomt. Veel anders kan het toch bijna niet zijn. En heeft de directory waar het bestand terecht moet komen bij je host wel de goede rechten (chmod 755)?
Door adekker
#49714
Tot op zondag 17.40 uur heeft alles netjes gewerkt. Om al problemen te voorkomen met de ftp van Weather Display laat ik deze file al met een ander ftp prog uploaden. Net zoals mijn "gewone" internetpagina. Ik zal zo meteen even een document maken met alle schermen en hun instellingen