Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door paultje035
#61700
hoi allemaal,

ik heb eigenlijk even een vraag ik heb een davies 6152EU VP2 (wireless) en een 6555 IP datalogger nog geen maand oud.
maar door omstandigheden (ben opgelicht met vals geld via marktplaats) ben ik nu genoodzaakt deze set te verkopen mijn vraag aan jullie is dan ook wat moet ik hier voor vragen? alles is compleet met papieren erbij.

Heb wel al bedacht dat de koper mee naar de bank mag zodat Ik zeker weet dat ik deze keer echt geld inm'n handjes krijg.
Maar op marktplaats durf ik niets meer te zetten ....

alvast bedankt voor de evt tips enz de set koste me nieuw 784 euro

groetjes paul
Door paultje035
#61704
na enig overleg word de prijs 550 euro voor de hele set incl bon

dus de vp2 en de ip link pm me als je interesse hebt.

alleen wel 1 ding mocht de koop doorgaan dan word de transactie
gedaan in de jumbo omdat ze daar het geld testen op echtheid!

sorry daarvoor maar ik kan het risico niet nemen... tril nu nog haha
Door paultje035
#61705
ok nou ik heb hem toch maar op marktplaats gezet als iemand hem wil kopen rekenen we af in de jumbo zodat ze daar het geld even testen op echtheid :)

op marktplaats staat hij ook voor 550 euro
Door baroman
#61706
paultje035 schrijft:
ok nou ik heb hem toch maar op marktplaats gezet als iemand hem wil kopen rekenen we af in de jumbo zodat ze daar het geld even testen op echtheid :)

op marktplaats staat hij ook voor 550 euro


Ik ben stom verbaast,:ohmy: er zijn ook eerlijke mensen!!;)

Ronnie..
Door paultje035
#61707
ja ik weet het maar ik druf het echt niet aan , heb het geld hard nodig voor de baby die er bijna is :)

maar uh pas op met briefjes van 100 op het moment wat ik had dus met watermerk en meerdere kenmerken er in op het blote oog niet van echt te onderscheiden.... en tja de vogel is dan allang gevlogen met je spullen en jiji hebt oud papier waar je nix mee kan ...
Door baroman
#61708
paultje035 schrijft:
ja ik weet het maar ik druf het echt niet aan , heb het geld hard nodig voor de baby die er bijna is :)

maar uh pas op met briefjes van 100 op het moment wat ik had dus met watermerk en meerdere kenmerken er in op het blote oog niet van echt te onderscheiden.... en tja de vogel is dan allang gevlogen met je spullen en jiji hebt oud papier waar je nix mee kan ...


Hoi Paul

Je kunt het ook via je bank spelen, misschien een idee.
Dit komt al heel anders over dan bij de Jumbo.

Ronnie..
Door paultje035
#61709
ja idd das ook een plan maar dan moet het wel gelijk er op staan anders kan je het volgends mij terug halen , had ik een keer met me rekening naar verkeerde kon ik zo annuleren bij de bank.

heb het ff weg gehaald op marktplaats denk dat er anders weinig reacties op komen haha thanx
Door nitrx
#61710
Je kunt niet zomaar geld storneren van een particulier , degene zal jou of in overleg met de bank moeten benaderen om het geld terug te krijgen, was dat maar zo ik heb ooit 360 eu overgemaakt via marktplaats en kreeg een baksteen, geld foetsie bank en politie doen niets.
Door HLucas57042
#61714
Tip: ik koop en verkoop liefst via eBay met betaling via PayPal. Als je je aan de regels houdt, ben je altijd beschermd:
- als verkoper: eerst moet het geld binnen zijn, dan verstuur je de goederen ...
- als koper: mocht je geen goederen ontvangen, krijg je het geld van PayPal terug, zij gaan achter de verkoper aan ...

Wel uitkijken met de zogenaamde "uitgestelde" betaling: dan moet de koper eerst nog geld op zijn PayPal rekening storten voordat PayPal het geld naar je doorsluist. In die periode moet je vooral NIET de goederen alvast opsturen, want de koper kan wanbetaler zijn. Heb dat twee maal meegemaakt, maar gelukkig zonder de goederen verzonden te hebben....

Groet,
WeerInMontfort