Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door Hans1960
#9246
Hallo
Ik ben ook al een zaterdag aan het klussen ,
Mijn weerhut is nog niet klaar want ik wacht nog op de juiste maten van de sensor, maar hij lijkt me best goed.
Lees het wel.
Gr:Hans.
Door Hans1960
#9247
Had een foto toegevoegd maar was te groot,zoek ik even uit en dan volgt die alsnog.
Door Hans1960
#9286
Nu een foto dan ???
Bijlagen
700.JPG
700.JPG (98.35 KiB) 2476 keer bekeken
Door SpeedyGJ
#9287
Nice zeg :) good job!
Door Weerstation Wijk
#9289
Hee, hans,

Leuk hutje joh... zijn dat de xenos schoteltjes? :-)

Groeten

Theo
Door hjr
#9297
Hallo wat een mooie weerhuisjes!!
Hebben jullie in die bouwsels een losse sensor hangen? of zet je daar bv je complete set van de fabrikant in? Ik heb bv een Vantage Pro, bouwen jullie daar ook een dergelijke box om heen?
Door hommel
#9309
Ik heb 4 jaar geleden ook een gemaakt met kleine deurtjes die voor een paar euro te koop waren bij de Gamma, was vrij snel klaar en eenvoudig te maken.
Je zou hier op mijn simpele site eens kunnen kijken http://members.home.nl/weerinbeegden/station.html
Een middagje werk en het was gepiept, maak het alleen niet te klein daar je dan ook wat andere meters er in kunt hangen.
De Vantage Pro moet je niet in de weerhut hangen, deze is zo prima , je kan zelf toch geen betere maken volgens prof. weer mannen, voor mij is dit maar een hobby er naast, en stelde dit ook voor aan de verkoper, en gaf als antwoord dat ik het alleen maar slechter kon maken.:)

vr.gr.
Joop
Door Hans1960
#9337
Hallo allemaal,
Theo, nee het zijn niet de schoteltje,s van Xenos ,ik heb ze bij de Wibra gekocht.
Ik had al twee setje,s gekocht bij de Xenos maar toen ik thuis was en ze uit de verpakking haalde bleken ze niet goed genoeg voor mij.
Dit waren ook de laatste 10 schoteltje,s die ze hadden bij de Wibra en allemaal geel!!
Ik heb er twee spuitbussen aan gewaagd,en vindt het resultaat best goed,en het werkt super.
Het zijn schoteltjes van 17x17 en de afstandbusje,s zijn 1,7 cm.
Gr:Hans.