Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Regards
etab schrijft:
Ik vindt in joomla geen schrijfbare index.html wel een index.php maar daar staat geen info in

Etab,

Kijk even in mijn vorige Quote hierover.

Als je vragen hebt over WDL gebruik dan even de mail in het forum, anders gaan we erg OffTopic.

Over je Administrator button, deze kan je ook zo verbergen dat als je bent ingelogd op de hoofdpagina dat je hem dan pas ziet zodat het voor je bezoekers is afgeschermd.

Gr Rik
Door Eckie76
Inloggen en registreren gebruiken wij ook, puur en alleen om te kunnen bestuderen wat onze doelgroep is en wie er dankbaar gebruik maken van onze gratis verstrekte weerdata. We vallen onze bezoekers niet lastig met nieuwsbrieven of andere opdringerige zaken, maar vinden het gewoon prettig om een overzicht te hebben van onze doelgroep.
En je kan mensen die iets nuttigs willen bijdragen ook toegang verlenen zodat deze zelf hun artikelen kunnen schrijven c.q. bewerken.
Door etab
AUB kunnen jullie elkaars frustratie buiten mijn topic om verder uitvechten?
Door AenG
Ik heb ook een Login optie op mijn website. Deze heb ik extra klein gemaakt omdat ik de gebruiker er niet mee wil confronteren. De enige die het namelijk gebruik ben ik zelf.

Ik gebruikt deze optie om bepaalde functies en uitbreidingen op mijn site uit te testen. Als ik bv. een nieuwe module/plugin installeer, dan geef ik deze alleen maar rechten voor geregistreerde gebruikers. En dan ben ik zelf dus.

Op deze manier merken "normale" gebruikers hier niets van.
Door Meteonoord
Als je op een forum om een mening vraagt dan is het naar mijn mening wel de bedoeling dat je elkaar blijft respecteren en elkaar in z'n waarde te laten.

De kreet "frustaties " etc. is dan ook niet passend en zeker niet acceptabel.
Het is onvoorstelbaar dat een volwassen kerel zulke kreten nodig heeft om zich te uiten. Dit zegt meer over de gebruiker van dit soort kreten dan over diegene die het schijnbaar, in zijn ogen, betrof.

Ik heb mijn punt in dezen gemaakt en onttrek mij verder aan deze discussie.

Groet,

Bert
Door tjabine
Ik vind je site er super uitzien!
Gewoon lekker duidelijk en geen overbodige luxe.
Vooral het stukje weer wikipedia vind ik goed gevonden.
Ik zou bijna zeggen, kan ik een beroep op je doen.
Ik heb ook al eens naar Joomla gekeken maar vond het moeilijk.
Ga op de deze voet verder!

Gr Ron.
Door etab
Dank je voor je reactie!

Ik kan je als je wilt een Nederlandse installatie en start handleiding mailen
Als ik het kan kunnen anderen het zeker!
Door wslangerak
Ziet er goed uit Eric!

In je Weer-Wiki staat een pagina over orkanen met een paar ge-hotlinkte plaatjes. Die zijn dus nu rood ;)

Succes verder!
Door Roelof
Hallo Eric,

Voor een beginnend joomla gebruiker ziet het er zeker niet slecht uit. Ik heb er wel minder gezien. Ga vooral zo door en je ontdekt de mogelijkheden van joomla vanzelf.
En pak vooral de goede dingen uit het commentaar van anderen en volg verder je eigen ingevingen, dan kom je zeker tot een mooi resultaat.

Roelof (meteo-sleen.nl)