Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Oebele
#13721
Je heb nog steeds Russen op de site kijk maar ééns in de broncode regel 35

Als ik jou was zou ik de PC ook maar ééns goed scannen op deze gasten.
b.v. met een 30 dagen probeerversie van Kaspersky internet security.

Je heb zo het lijkt ook al een persoonlijk id van deze "gasten" gekregen 227FE8

Het script laad een Trojan in je PC als je onvoldoende bent beschermt.
Door SpeedyGJ
#13725
Ben anders goed beschermt maar de windows moet er toch opnieuw op.
Ik heb de index.html met de bestaande bestand op mijn pc vervongen en die regel is nu weg, zal tevens mijn WW en gebruikersnaam maar eens aanpassen.

*Edit: Alles aangepast. Ik zal het nog wel even tijdje in de gaten houden + de overige html bestanden eens na checken want dit was me nog niet opgevallen :) als ik hier alles kan uithalen dan zou me dat een hele werk schelen :)
Door SpeedyGJ
#13760
Inmiddels is de website weer online, alle bestanden nagekeken en bleek alleen in de index.html pagina's te zitten.
Door Roelof
#13766
SpeedyGJ schrijft:
Inmiddels is de website weer online, alle bestanden nagekeken en bleek alleen in de index.html pagina's te zitten.


Een tijdje terug zat ik met het zelfde probleem. Ook in de index file, dit veroorzaakte bij mij een piek in de data stroom van enkel giegs per seconde.Was de provider niet zo blij mee en heeft de site toen offline gegooid. Ik heb ook de index file weer aangepast, en in Joomla alle gebruikersnamen en wachtwoorden veranderd.Ook zorg ik nu dat ik de laatste update heb geïnstalleerd en tot nu toe geen problemen meer gehad.

Roelof (meteo-sleen.nl)
Door SpeedyGJ
#14298
Inmiddels gaat alles weer goed met de website, toch blijf ik het continu in de gaten houden.

Vannacht is er enige tijd geen gegevens geweest, alles lag er niet uit alleen de console kon geen verbinding meer maken met het ISS, apart gezien het heel lang goed is gegaan. Ik ben aan het uitzoeken waar de oorzaak ligt.
Met opnieuw verbinding maken was het zo weer gepiept, binnen 5seconden kwam alles weer tevoorschijn :)
Door SpeedyGJ
#14470
Vanaf eergister worden de gegevens niet meer geupdate, de oorzaak hiervan is niet bekend.
Momenteel zit ik in Groningen, pas morgen einde van de middag/avond ben ik pas weer thuis, dus tot die tijd nog even geen actuele gegevens.
Door SpeedyGJ
#14611
Het weerPC heeft kuren waardoor deze even niet in gebruik kan worden genomen, gelukkig heb ik nog een backup pc waardoor ik toch weer 24 uur gegevens kan leveren :)

Vandaag mailtje gekregen van waldnet omdat de gegevens niet werden geupdate, ze zijn momenteel bezig om mij toe te voegen en kwamen dit melden, maar goed ook want wat bleek, die htx file stond er nog niet tussen.

Daarna ging het fout, hij update niet meer naar HWA en Awekas, vreemd gezien hij toch deze bestanden upload. Dus ik kijken wat er aan de hand is, wat bleek:
Waldnet maakt gebruik van php ivp htm, dit bleek ik dus voor het hele profiel te hebben gedaan. hwa en awekas lezen geen php waardoor het onmogelijk was om het actuele data te lezen. Inmiddels heb ik die van waldnet een nieuwe profiel aangewezen waardoor nu alles weer up to date is :)
Door Eckie76
#14612
Ik wil niet vervelend doen, maar hoe lang blijft deze topic nog de voorpagina domineren?
Met alle respect, maar ik denk niet dat je hier telkens zoveel verantwoording moet afleggen, en dan ook nog in zoveel details.