Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Eckie76
#5694
Dat kan inderdaad ook.
Met Jumi include ik bijvoorbeeld mijn Google advertenties.

Ik moet zeggen dat ik Joomla toch wel erg ben gaan waarderen, na aanvankelijk erg sceptisch te zijn geweest omdat het nogal lastig onder de knie te krijgen was.
Door wsp
#5697
Meteo Simpelveld schrijft:
Eckie76 schrijft:
Hallo,

inmiddels heb ik al weer flink bijgeleerd met Joomla en begin ik steeds meer te begrijpen waarom Luc dit zo hoog heeft zitten :)

Jullie kunnen kijken op www.meteoroerstreek.nl/joomla naar mijn vorderingen.

Groetjes Olaf

Goedemiddag Olaf,
Ziet er goed uit.
Ik heb geprobeerd de poll te omzeilen d.m.v. meerdere malen aan te roepen maar hij laat me maar een keer stemmen. Goed.

Groet Bert


Hallo Bert en Eckkie,

Klopt omdat je het zelfde IP adres gebruikt.
heb jij een optie om die te omzeilen, dan kun je meerdere keren pollen.
Ook hier kun je in Joomla een tijdbestek aan geven. Mijn motto, iedereen een keer polle ;-)

Eckkie zit er goed uit, super. Mag ik ook bij de weerstation's mogen komen te staan of heb ik mijn + punten weg gegooid ;-)

groetjes.
Door wsp
#5706
Goedendag een ieder,

Ik zelf gebruik ook Joomla, ik denk zelf dat ik 30% weet van hoe en wat, zou ik iemand kunnen helpen binnen die 30% dan wil ik graag hulp aanbieden daar waar ik kan.
Samen kunnen we van mekaar leren.
In het begin, nu nog wel, wordt ik inderdaad gek van Joomla ;-)
Maar het is toch een gemakkelijk iets zegt men, maar dat is altijd als je weet hoe en wat.
Het is gewoon een groei proces en vooral wat ik heb, als iemand je iets voor doet dat je denk van is dat alles, maar je moet het eventjes gezien of zelf gedaan hebben.

Dus kan ik iemand helpen, schroom niet om te vragen, wat ik weet, deel ik graag en wat ik niet weet, dat vraag ik graag.