Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door weerzoetermeer
#4823
Leuk he dat Joomla! Ik heb ook al iets maar ben er alweer een tijdje niet meer mee bezig. Heb ook lang lopen zoeken om die welkom weg te krijgen. Ik heb de oplossing gevonden op het Nederlandse forum van Joomla. Weet hem helaas niet meer uit mijn hoofd.

WS-win draait inmiddels als een zonnetje. Gisteren de license key al ontvangen....

Gr.
Thierry van Wijland
Door Eckie76
#4824
weerzoetermeer schrijft:
Leuk he dat Joomla!


Hmm...nog niet echt...:(

Dan ga ik dat eens effe opzoeken, want ik moet en zal mijn site op Joomla laten draaien.

Perfect toch dat WS Win loopt, mooiste programma dat ik ken.
Door weerzoetermeer
#4826
Aha...ik zie dat het snel gaat met je site Eckie. Ik plaats hier nog even het antwoord wat je kreeg op het Joomla forum. Wellicht hebben andere mensen hier nog wat aan.


Dat doe je als volgt in de back-end:

1. Ga naar [Menus] > [Hoofdmenu] > [Home]
2. Klik aan de rechterzijde op [Parameters - System]
3. Selecteer "No" bij "Show Page Title"
4. Klik op [Toepassen] of [Opslaan} rechtsboven
5. En refresh vervolgens je website.


Succes met de site!

Gr.
Thierry van Wijland
Door Roelof
#4836
Hallo Allemaal,

Ik ben zelf ook met joomla gestart en heb ook een test site draaien die nog vol in ontwikkeling is. Kijk maar eens op Http://meteo-sleen.nl/joomla
Mooi programma maar een heel gezoek om alles werkend te krijgen.
Ben vooral lang bezig geweest om het grafische gedeelte van de template op te leuken.

Roelof Smeenge (meteo-sleen.nl)
Door Eckie76
#4838
Hoi Roelof,

ik zie dat je met een template van mij werkt, mooi!
Ik kan je nog een betere aanleveren als je wil.
Joomla biedt veel mogelijkheden voor ons.:)

Hoe heb jij die template in Joomla geïntegreerd? Ik krijg dat niet zo 1, 2, 3 voor elkaar.

Ik zou de achtergrondkleur van die template aanpassen aan de roodtinten van de rest.
Dat is heel eenvoudig te doen: De custom.txt even als custom.html opslaan, dan bewerken met een editor, de achtergrond aanpassen, en weer opslaan als custom.txt.

Ik blijf het volgen.

Groet Olaf

www.meteoroerstreek.nl
Door Roelof
#4843
Ik heb de html template geintegreerd via achtereenvolgend:
Extensies
modulbeheer
nieuw
wrapper

hierin rechts de url van de template invullen en links bij positie de plaats waar je de modul wil hebben.
En klaar is kees
Je kunt dit ook in de menu structuur doen via wrapper


Je mag me de template wel toesturen
Ik ga de achtergrond nog neutraal maken ik denk wit omdat de bezoeker boven in de website bij sitetools de hoofdkleur kan aanpassen.

Roelof