Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door jango
#5632
Oebele schrijft:
Nou hierbij: http://www.weerstationdamwoude.nl/100mb.bin
Of iets kleiner (±3mb) http://www.weerstationdamwoude.nl/test.jpg

Ik heb uw bestand even geupload.

Ik ben vanaf het begin al bij One (toen nog B-One) en heb daar nu
12 sites draaien van klein tot groot met CMS systemen, online winkels,
foto albums en php applicaties zonder enig probleem Ik heb ook bij
een ander bedrijf in Nederland websites draaien waar ik een veelvoud
voor betaal, maar geen enkele meerwaarde ervaar voor het extra geld.

Er zijn wel meer zulke aanbieders b.v. http://www.dreamhost.com/

Hoe ze het doen ??? ik kan er in ieder geval voor dat geld geen server
op na houden.



als er dan niets mis is met one , wat is dan nog het voordeel om die andere website`s bij een andere host te stallen die veel meer kost
ik dacht dat nederlanders vooral naar de centen kijken dan zou ik dus ook alle site`s verhuizen naar one

gr jan
Door Oebele
#5637
jango schrijft:
als er dan niets mis is met one , wat is dan nog het voordeel om die andere website`s bij een andere host te stallen die veel meer kost
ik dacht dat nederlanders vooral naar de centen kijken dan zou ik dus ook alle site`s verhuizen naar one

gr jan


Het verhuizen van de desbetreffende sites is geen kleinigheid.
Deze heb ik daar al heel lang draaien, en ik hou er niet van om iemand
die me altijd goed heeft behandeld voor een paar rotcenten goeiedag te
zeggen. Ik heb ze echter wel op een positive manier gewezen op het
verschil in de prijs.
Door wsp
#5638
Oebele schrijft:
jango schrijft:
als er dan niets mis is met one , wat is dan nog het voordeel om die andere website`s bij een andere host te stallen die veel meer kost
ik dacht dat nederlanders vooral naar de centen kijken dan zou ik dus ook alle site`s verhuizen naar one

gr jan


Het verhuizen van de desbetreffende sites is geen kleinigheid.
Deze heb ik daar al heel lang draaien, en ik hou er niet van om iemand
die me altijd goed heeft behandeld voor een paar rotcenten goeiedag te
zeggen. Ik heb ze echter wel op een positive manier gewezen op het
verschil in de prijs.


Hallo,

Ook niet doen, als je tevreden bent gewoon blijven zitten. Het is toch vreemd, sommige zijn zeer tevreden en sommige niet, dat blijven we toch altijd behouden. Wat voormij belangrijk is dat wat er achter zit, het pakket zo maargezegd, daar zit veel verschil in en achteraf zijn dat de kosten die het dan duurder maken of gelijk waardig.

Maar net zoals ik zei, als je tevreden bent hoe het nu draait dan is het pakket ook niet belangrijk, want die gebruik je dan ook nu niet.

Iets wat goed is moet je behouden en veranderen als het echt nodig is.
Door wsp
#5650
Oebele schrijft:
@wsp:
Heb je al even getest?


Yup, gemiddeld 650kb/sec

Niet slecht voor een server in Buitenland, absoluut niet.

Deze verbinding gaat dan wel via XS4ALL.nl en heb een verbinding van 8Mbit, ik heb een slecht everbinding zo gezegd, ik haal max 12 Mbit maar met het abonnement van xs4all only kan ik maar tot 8 Mbit gaan, pak ik de 20, die ik gehad heb, dan gaat de lijn klaperen.
Is nu voor mij afwachten tot xs4all ook met 12 Mbit komt, net zoals kpn dat ook heeft.

En waarom xs4all, omdat ik meerdere isp heb gehad en xs4all heb ik alleen in het begin problemen gehad ivm het klapperen van de lijn, na dat probleempje de beste geweest wat ik gehad heb, een keer storing gehad en kregen we meteen zonder ons te melden een tegoed bon van 15 euro, niet dat dit veel is, maar wel de service en de manier, gewoon iets zonder te zeuren.
Door wthus
#5656
wsp schrijft:
Oebele schrijft:
@wsp:
Heb je al even getest?


Yup, gemiddeld 650kb/sec


Was hier 610 kb/sec, maar veel hoger kom ik ook niet met mijn lijn. Denk dat de kabel te lang is om zo maar te zeggen. Zit ook al ongeveer 10 jaar bij xs4all internet, eigenlijk nooit een storing daar.