Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door wsp
#7496
Weerstation Rijnmond schrijft:
Hoi Marcel,

wel degelijk de kleine lettertjes gelezen, alleen toen ik er mee begon nooit bij stil gestaan.

Mvg,

Olivier


Ja daar heb je ook weer gelijk in.

of inderdaad nooit aan gedacht van wat moet ik hiermee.
Maar dat is het fijne vindt ik van alles wat PC betreft, begint klein en groeit soms uit tot een flinke hobby en dan zie je opeens van ja, ook dat heb ik nodig.

maar daarom proberen wij gewoon alles aan te leveren en zodat de gebruiker niet achteraf nog eens onkosten erbij krijgt, wij gebruiken de term vanaf niet graag, gewoon de kosten die je nodig heb voor als je alles wilt gebruiken wat betreft ruimte op internet, daarom lijkt het eerste instantie dat wij duurder zijn, maar achteraf merk je zelf dat dit mee valt hoor, dat is onze kracht en werken fijn door op deze manier en hebben er veel profijt van.

Voordeel is dat het meer een hobby is dan omzet, dus die omzet gaat weer in de server, want voor ons brood doen we ander werk, zo maar gezegd.

Vriendelijke groetjes en prettige feestdagen gewenst, groetjes.
Door Eckie76
#7498
Weerstation Rijnmond schrijft:
Voor Joomla is is msql database nodig, nu zit dat niet standaard in mijn hosting-pakket.

Nu kan ik dit er bij nemen, maar voldoet dit om Joomla er te laten draaien?


Details
Databaseruimte: 150 MB;
Connectie: Hostheader/A-record;
Tool: phpMyAdmin of mySQL-Front;
Geschikt voor: PHP, ASP, ASP.NET, Perl/CGI;
Kosten: € 12,- exclusief BTW per jaar;


Mvg,

Olivier


Olivier,

dat is veel te weinig.
Bij Hosting2go krijg je 2500 mb opslag en 30 gigabyte dataverkeer per maand voor 2 euro.
Door Weerstation Rijnmond
#7510
En daar zit jij zelf ook bij Olaf?
Door Eckie76
#7514
Weerstation Rijnmond schrijft:
En daar zit jij zelf ook bij Olaf?


Klopt, en ik ben er zeer tevreden over. We hebben een redelijk grote website met nogal wat dataverkeer, en ik verbruik niet eens een tiende deel per maand.

Groet Olaf
Door Weerstation Rijnmond
#7518
Ok, ik heb al op de website van hun zitten kijken, en daar zit ook msql bij?
Waarschijnlijk zal ik wel over stappen.


Mvg,

Olivier
Door Eckie76
#7525
Mysql zit er bij.
Via Plesk Login kan je dan vanuit elke pc inloggen in een admin-paneel en de site beheren.
Door wsp
#7526
Dat kun je ook zonder Mysql

Plesk en cpanel en nog meer van die dingen is gewoon de inlog om jou gegevens in te stellen zoals inderdaad Mysql databases en mail's en nog meer.

Dat staat er helemaal los van Olaf
Het komt nu over als dat je met plesk ook de beschikking hebt over Mysql en dat is niet zo, je kunt ook plesk hebben zonder Mysql, dit is gewoon afhankelijk wat de isp in jouw pakket toevoegd.

Dit gewoon ter info om mensen niet verkeerd in te lichten.
Door Eckie76
#7530
Ik geef enkel aan dat MYSQl bij het pakket van Hosting2go zit en dat je bij hun ook via Plesk toegang hebt.

Er wordt hier in dit geval niemand verkeerd ingelicht. Ik ga mensen geen ISP aanbevelen als ik niet volledig op de hoogte ben. Ik gebruik H2go zelf.
Door wsp
#7541
Eckie76 schrijft:
Ik geef enkel aan dat MYSQl bij het pakket van Hosting2go zit en dat je bij hun ook via Plesk toegang hebt.

Ok, maar als er dan nu een isp cPanel heeft denk de lezer hier van ooo ooo dar zit geen MySql bij

Er wordt hier in dit geval niemand verkeerd ingelicht.

Maar wel een dwaal spoor

Ik ga mensen geen ISP aanbevelen als ik niet volledig op de hoogte ben. Ik gebruik H2go zelf.

Tuurlijk, niks op tegen, maar ik zie het verbandt niet erbij dat je gaat beginnen over Plesk, dit staat helemaal los van MySql, dat wil ik er mee zeggen.

In jouw geval zou ik zeggen van gewoon schrijven dat H2go dat in het pakket erbij heeft en hoeveel stuks? Ook dat is belangrijk, heb je maar een, dan kun je alleen joomla erop zetten en kun je de rest weer vergeten, kijken of er minimaal 4 zijn, dan ben je de eerste tijd save, althans ;-)
Bij Hosting2go heb je er minimaal 10, dat is ok.

Je zult me wel verkeerd begrijpen en zie dit niet als een aanval, zelf hou ik van direkt op thema en geen andere kreten erbij halen en Hosting2go is goed, de een is tevreden met zijn eigen vrouw en de andere met zijn buurvrouw, ik in beide gevallen, hahaha.

Groetjes Olaf en prettige Kerstdagen.

Door Eckie76
#7553
Marcel,

Praten over dwaalsporen vind ik toch weer een paar stappen te ver gaan.

Vanwaar dit soort reacties als je toch gewoon een advies wil geven aan iemand die een vraag stelt?