Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Toulon7559
#70050
Als ik de widget optroep op jullie website, dan komt het venstertje e.d. zonder problemen tevoorschijn.

De bliksem-widget zit op mijn website op de url hieronder na de Buienradar-widget:
http://www.vannwnhzn.nl/Meteo_verwachting.html

Even rondgekeken of ik het stukje script wel goed in de html-file heb gehangen.

Als ik vergelijk met jullie website, dan zie ik het stukje widget-script op een ander niveau in de classes zitten (die ik bewust voor de eenvoud niet toepas)

Als ik kijk op de webpagina waar ik het stukje script heb gezet, en vergelijk met scripts voor andere widgets, dan vraag ik me af of (in dit geval) dit stukje script misschien de boosdoener is:
Door Christian
#70051
Ik heb het even bekeken en ontdekte dat de fout aan mijn kant lag. Ik probeer informatie van de laatste script tag in te lezen (voor plaats, w en h), maar als je meer scripts op de pagina inlaadt gaat dat dus fout.

Ik heb dat deel op een andere manier geïmplementeerd en inmiddels werkt de onweerwidget op je website :)
Door hvd51
#70074
Als ik 't Zandt invoer krijg ik de volgende melding;

Geen data bekend voor
Helaas, voor is er geen data bekend. Kan het zijn dat buiten de Benelux ligt? In dat geval hebben we geen data beschikbaar. Ligt wel binnen de Benelux? Neem dan vandaag nog contact met ons op, dan repareren we het direct!

Uitdaging ?

Harm
Weerstationtzandt.nl
Door mandersp
#70075
Als ik Afferden invoer dan kom ik alleen in Afferden Gelderland terwijl er ook een Afferden Limburg is, idem met Bergen Noord Holland en Bergen Limburg.

Ik woon zelf in Afferden Limburg, vandaar mijn vraag.
Door Christian
#70076
mandersp schrijft:
Als ik Afferden invoer dan kom ik alleen in Afferden Gelderland terwijl er ook een Afferden Limburg is, idem met Bergen Noord Holland en Bergen Limburg.

Ik woon zelf in Afferden Limburg, vandaar mijn vraag.


Een oorzaak hiervoor is te vinden in het bronbestand dat we gebruiken, dus ik heb beide locaties manueel in de database toegevoegd :laugh:

Door zowel Afferden Limburg ofwel Bergen Limburg in te toetsen wordt de juiste locatie voor ofwel Afferden als Bergen gevonden. Voor Afferden kun je ook deze link gebruiken:

https://bliksemdetectie.nl/index.php/ka ... %20Limburg

Groeten,
Christian
Door Christian
#70078
Ook bedankt Piet :-)
Ik zag dat sommige tekst nog wegviel, dat komt doordat je die door de grijze achtergrond van je website standaard een andere kleur geeft (wit). Doordat de widget direct in je website wordt ingeladen, nam hij die kleur op sommige plaatsen over...waardoor de tekst ineens onzichtbaar was.

Ik heb dat net ook even gerepareerd. Zo maken we de widget met z'n allen beter :-)
Door Christian
#70079
hvd51 schrijft:
Als ik 't Zandt invoer krijg ik de volgende melding;

Geen data bekend voor
Helaas, voor is er geen data bekend. Kan het zijn dat buiten de Benelux ligt? In dat geval hebben we geen data beschikbaar. Ligt wel binnen de Benelux? Neem dan vandaag nog contact met ons op, dan repareren we het direct!

Uitdaging ?

Harm
Weerstationtzandt.nl


Excuses, ik heb dit bericht gisteren over het hoofd gezien.

't Zandt stond al wel in de locatiedatabase, maar de ' gooide bij het zoeken roet in het eten (uit beveiligingsoverwegingen wordt de ' altijd omgevormd zodat een database minder goed te kraken is).

Ik heb het script inmiddels zo omgebouwd dat het wel werkt :-)