Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Willy Peters
#10299
Dag Ron,

Ook ik ben bij One.com. Ik heb ongeveer een half jaar gebruik gemaakt van WL voordat ik overstapte naar WsWin. Ik moet zeggen dat ik nooit last heb gehad van het probleem wat jij schetst. Kun je er achter komen welke open blijft staan? Neem eventueel tijdelijk een upload buiten bedrijf. Je data komt dan niet op internet maar je verliest in ieder geval geen gegevens.
Ik heb zelf op dit moment nog steeds Wswin in gebruik. Daarnaast wordt de webcam elke 30 sec. geupload.

Willy Peters
Door Christian
#10300
tjabine schrijft:
Hoi Christian,

Ik ben blij dat ik niet de enige ben.
Hoe lang moet jij dan wachten voordat alles weer loopt?
Restart je ook je pc? of wat dan ook.
Het is alleen wel vaag, als ik het heb dan ga ik even met ze live chaten en alles loopt weer na een minuut of 5.

Gr Ron.


Ik reboot niet want het ligt zoals al gezegd niet aan je programma maar aan one.com. Ik laat de FTP gewoon open staan, krijg ik geen verbinding probeert hij ook niet te uploaden (automatische instelling in WD) waarna ik na een minuut of 5-15 weer verbinding krijg.

Groet,
Christian
Door tjabine
#10321
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar One.com om te kijken wat we kunnen doen.
Want ik vind het niets om elke week aan de live help te hangen :evil:
Bij mijn vorige host nooit problemen gehad namelijk!
Ik houd jullie op de hoogte.

Gr Ron.
Door pb2rdf
#10348
Met ftp uploaden enkele zaken in de gaten houden.
- Hoe vaak upload je.
- Hoeveel data wordt er geupload.
- Vindt er overlapping plaats in je ftp upload omdat een vorige sessie nog bezig is.
- Hoe snel is je eigen upload link.
- Hoe snel is de datatransfer bij je provider.

Zelf upload ik vanuit WL elke 5 minuten naar mijn eigen website.
Alle grafieken en data.
Mijn PC die ik daarvoor gebruik is er wel een paar minuten mee bezig, dus ik zou elke minuut geen upload kunnen doen.
Is in mijn ogen ook niet nodig, het weer kan wel 5 minuten wachten B) :woohoo:

Beperking aantal ftp poorten tot 4 zou in principe genoeg moeten zijn, je logt normaal gesproken maar 1 keer in per applicatie.

En als je meer als 4 applicaties laat uploaden naar dezelfde provider dien je een keuze te maken hoe je je systeem in productie neemt.

grtn, Peter
Door duck1966
#10350
ik zit ook bij one.com ik heb er in het verleden ook last mee gehad waarom weet ik niet maar nu al een tijd niet meer ik gebruik W.D en WXToImg op een pc en kan ik op de andere pc ook via fileZilla nog uploaden zonder problemen,
groetjes ronald







weerstationteraar