Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Eckie76
#10836
Meteonoord schrijft:
nolversteeg schrijft:
Hallo Bert,
Ik heb zojuist nog even gekeken naar beide links in de vorige pagina,het gaat bij mij zonder problemen, scanner McAfee 8.5.0i

groeten Nol


Hi Nol,

Bedankt voor je ondersteuning. Ik krijg steeds meer van dit soort ondersteuningen.

Ik ben geen 100% kenner van de weerprog's etc maar ik probeer mijn best te doen.

Kritiek leveren is simpel Nol maar er is bijna niemand die meedenkt.

Maar, nogmaals bedankt,

Groet,

Bert J. van Bergen


Verongelijktheid pur sang en ook nog eens uiterst ondankbaar jegens een groep mensen die zich hard inzet om iemand een helpende hand uit te steken.
Kotsmisselijk word ik hiervan!
Door wsp
#10837
Meteonoord schrijft:
Hallo Bert,

Kritiek leveren is simpel Nol maar er is bijna niemand die meedenkt.

Bert J. van Bergen


Sorry Bert, maar je bent bedankt, dus die uren aan de telefoon is niet mee denken over jouw probleem?
Ik zou zeggen doe dan niet eens zo eigenwijs en probeer de raad van een jonger iemand op te volgen, er zijn grenzen en ik zal jouw nooit meer helpen met een probleem over een Axis cam.

Ik voel mij flink in de rug getrapt, bedankt en bij deze hoef je hier nooit aan te kloppen voor koffie en een Limburgse vlaai.
Door Meteonoord
#10838
Eckie76 schrijft:
Meteonoord schrijft:
nolversteeg schrijft:
Hallo Bert,
Ik heb zojuist nog even gekeken naar beide links in de vorige pagina,het gaat bij mij zonder problemen, scanner McAfee 8.5.0i

groeten Nol


Hi Nol,

Bedankt voor je ondersteuning. Ik krijg steeds meer van dit soort ondersteuningen.

Ik ben geen 100% kenner van de weerprog's etc maar ik probeer mijn best te doen.

Kritiek leveren is simpel Nol maar er is bijna niemand die meedenkt.

Maar, nogmaals bedankt,

Groet,

Bert J. van Bergen


Verongelijktheid pur sang en ook nog eens uiterst ondankbaar jegens een groep mensen die zich hard inzet om iemand een helpende hand uit te steken.
Kotsmisselijk word ik hiervan!


Ik verzoek je jouw taalgebruik richting mij te kuisen. Dit zijn geen normale kreten.

Bert J. van Bergen
Door Meteonoord
#10839
wsp schrijft:
Meteonoord schrijft:
Hallo Bert,

Kritiek leveren is simpel Nol maar er is bijna niemand die meedenkt.

Bert J. van Bergen


Sorry Bert, maar je bent bedankt, dus die uren aan de telefoon is niet mee denken over jouw probleem?
Ik zou zeggen doe dan niet eens zo eigenwijs en probeer de raad van een jonger iemand op te volgen, er zijn grenzen en ik zal jouw nooit meer helpen met een probleem over een Axis cam.

Ik voel mij flink in de rug getrapt, bedankt en bij deze hoef je hier nooit aan te kloppen voor koffie en een Limburgse vlaai.


Gelukkig kan ik die, in een veel gezelliger gezelschap, zelf betalen.
Is in totaal 57 minuten, uren ?

Bert J. van Bergen
Door wsp
#10851
Meteonoord schrijft:
wsp schrijft:
Meteonoord schrijft:
Hallo Bert,

Gelukkig kan ik die, in een veel gezelliger gezelschap, zelf betalen.
Is in totaal 57 minuten, uren ?

Bert J. van Bergen



Beste Bert,

Ik vindt persoonlijk dat jij je nu lager zakt dan wat jij tegen mij en andere beweert te zijn.
Mijn uitdraai, ik bel namelijk altijd met een HTC dat is windows mobile en kun je een uitdraai maken van je gesprekken kom ik aan 154 minuten en dan ook nog op mijn kosten, nu je het toch over geld hebt.
Die 57 minuten zijn van een gesprek.

Is dit niet mee denken en helpen richting jouw, snap je nu wel waarom ik mij in de rug voel getrapt.
Daarom zul je ook wel geen reactie's op de mail's krijgen van sity web, die ik jouw ook getipt hebt om daar die cam te kopen.

Ik snap niet dat jij je nu zo laat kennen.

Tuurlijk kun jij dit allemaal zelf betalen, jij hebt het om over de balk te gooien, maar als dat gezelschap jouw beter leert kennen, zal dit ook net zo snel afgelopen zijn als ik met jouw.

Niet alles is met geld te krijgen, ook geen gezelschap.


Ik heb gevraagd voor heropening omdat ik mij zeer persoonlijk aangevallen voel en mij niet kon verdedigen over de hulp die ik je aangeboden hebt, in mijn vrije tijd en op mijn kosten en dan schrijven dat niemand jouw de oplossing kan geven.

Bij iedereen werkt het, behalve bij jouw Bert, dan zou ik toch eerst eens aan je zelf gaan denken of dit misschien het probleem is.

Ik heb mij nu verdedigt, net zoals bij de rechtbank Bert, andere mogen wel hun conclusie hier uit trekken en voor zich zelf houden.