Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door weerzal
#11758
Ha weerfanaten,

Ik ben Rob Korsman ( weerzal ) uit Zaltbommel en al een poosje lid van HWA.
Nog steeds aan het proberen om goede aannemelijke waardes te krijgen.
Pas als ik dat voor elkaar heb ga ik ook een poging wagen om het stationnetje online te krijgen.

Heb een tfa nexus en moet zeggen doet het goed, ben zeer tevreden.
Heb nu eindelijk een goede plek voor de temperatuurmeting ( lang leve de gamma ). En ga nu de windmeter nog 2 meter hoger op het dak zetten.
Ik woon tussen de bebouwing en zit te dicht bij de schoorsteen.
Wel maak ik dan gelijk een aparte voeding die ik met oplaadbare batterijen en een netstroomadapter op zolder plaats anders kan ik elke keer de paal inklimmen.

Kortom een geweldig fenomeen dat weer, wonen we toch maar weer mooi in nederland ook is het leuk om het wel en wee van iedereen te volgen ben ik niet de enige met probleempjes

Nu iedereen veel succes en als ik wat wijzer ben zal ik me zeker gaan roeren op het forum.

groet Rob.
Door wslangerak
#11760
Hallo Rob,

Ook jij van harte welkom op het forum!
Succes met je verdere voorbereidingen en we hopen je snel als nieuw station te mogen begroeten.

Overigens mag je je ook al "roeren op het forum" met je huidige kennis hoor, geen probleem. Vragen staat vrij en domme vragen bestaan niet.

Groeten,
Kees.
Door weerzoetermeer
#11763
Hoi Rob,

Welkom op het forum en veel plezier met het weer gewenst!

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland
Door Weerstation Kaatsheuvel
#11764
Hallo Rob,

Van harte welkom op het forum van het HWA.
Veel plezier met deze mooie hobby.
[url]weerstationkaatsheuvel.nl[/url]

Groet,

Hans
Door tinuz97
#11773
Hmz zaltbommel,opzich kortbij berghem,koffie? :laugh:
Veel plezier met je hobby en welkom op het forum.
En ook de gamma weerhut zie ik dus,ik ga het eens met 'borden' van de blokker proberen vandaag en iets hoger zetten :huh: