Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door gieltje
#13609
Hallo weervrienden,

Mijn naam is Gerard Grafhorst en woonachtig in de hoofdstad van Overijssel Zwolle. In het dagelijks leven ben ik werkzaam bij de Brandweer. Wat mij bijzonder interesseert is het weer. Zo ben ik dan begonnen met het maken van een weerstation bij me thuis. Mijn bedoeling is dat ik straks het station ook op internet wil presenteren. Eerst thuis het station maar eens goed leren kennen. Ik werk nu met een OS WMR-200 en het werkt allemaal prima. Ik heb inmiddels al uitgebreid met een UV-sensor. Ik zit nogal met wat vragen dus we komen elkaar op het forum nog wel tegen.

Allemaal een hartelijke weergroet vanuit Zwolle,
Gerard Grafhorst
Door weerzoetermeer
#13611
Hallo Gerard,

Welkom op het forum van HWA!

Het blijkt dat wij collega's zijn. Ik werk in Zoetermeer ;)

Veel plezier hier!

Gr.
Thierry
Door tjabine
#13618
Hoi Gerard,

Welkom en veel plezier met je weestation en het rondneuzen op het forum.

Gr Ron.
Door weermaarssen
#13623
Hallo Gerard

Welkom bij HWA. Er is hier genoeg te beleven en als je met vragen zit is er altijd wel iemand die je kan bijstaan.

Groet,

Louis
Door wthus
#13642
Welkom op HWA!

De brandweer in de Achterhoek heeft een serie VP2's geïnstalleerd staan om de brandgevaar index te bepalen (waarschuwingen, ed). Is dat niet ook wat voor jullie? Kan je misschien een mooie VP2 opleveren ;)

Maar zonder gekheid, de WMR 200 is een mooi station! Zelf in het verleden de voorganger gehad, de WMR 918 en heel tevreden ruim 6 jaar in bedrijf gehad. Station staat inmiddels niet meer opgesteld, maar de console is nog wel werkzaam als wekker en voor de binnen temperatuur.
Door wslangerak
#13666
wthus schrijft:
... de console is nog wel werkzaam als wekker en voor de binnen temperatuur ...


Ach gossie, arm beest. Nog goed genoeg als wekker... :laugh:

Gerard welkom en veel plezier met de hobby!

Gr,