Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door JPC
#13829
Ik ben Hans Niekus en heb ongeveer een jaar geleden een TFA Nexus PRO aangeschaft.
Het heeft me wel een paar maanden geduurd om het geheel stabiel te krijgen (verloor steeds het contact met de sensors, vooral de wind sensor.).
De metingen worden wel wat negatief beïnvloed, omdat ik nu eenmaal in de bebouwde kom woon.De temperatuur sensor is gecorrigeerd, wees 0.4 graden te hoog aan.
Ik woon in Amsterdam Zuidoost. Ondanks dat er in Amsterdam al 3 weerstations en 2 weerblog’s actief zijn, lijkt er toch belangstelling te zijn voor nog een weerstation, gezien het aantal bezoekers. Maar ik doe het vooral ook omdat ik het leuk vind.
Ik heb al een domain naam sinds 2002, ter ondersteuning van de verkoop van mijn programma System Analyser.
Nu heb ik de website uitgebreid met weer info, (en ook vogel foto’s).
Vandaar de wat vreemde url: http://www.sysanalyser.com/actueel/mete ... recht.html
Door weerzal
#13835
welkom,

Gelijk een vraag aan je hoe heb je de temperatuur gecorrigeerd?

groet weerzal.

p.s veel plezier met de hwa en het forum natuurlijk
Door Weerstation Kaatsheuvel
#13841
Hallo Hans,

Welkom op het HWA forum.

Groet,
Hans
Door JPC
#13860
Ik ben bang dat je denkt dat ik de sensor heb afgeregeld. Maar ik heb het in Weather Display gedaan. Ik weet niet of dat bij jouw software ook kan?
Door weerzoetermeer
#13867
Beste weervrienden,

Gelieve dit topic te gebruiken voor het voorstellen en welkom heten van nieuwe gebruikers. Vragen over weerstations of software kan elder in het forum. Maak gerust een nieuw topic aan....daar is het voor! ;)

En natuurlijk welkom Hans! :)

Met vriendelijke groet,

Thierry
Door Luc
#13875
Hoi Hans,

Welkom op HWA en veel plezier met je hobby!

Gr,
Luc