Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door Willie
#15602
Hallo lezers,
Ik ben Willie uit Nijmegen zuid/oost sinds enkele dagen in bezit van NX pro solar.
Had wel wat andere weerstations maar konden niet an de pc.
Ben dus nog niet droog achter de oren op dit gebied maar nooit te oud om te leren.:silly:
En heb natuurlijk ook vragen maar die zal ik op de daarvoor juiste plaats stellen.
leuke site en leuk om te lezen.
Door Regards
#15608
Willie,

Welkom op de site van HWA!
Wij leren ook nog elke dag, en je kan ook niet alles weten, maar een ander misschien wel en zo vullen we elkaar aan.

Gr Rik
Door WeerstationGraveNL
#15725
Willie schrijft:
Hallo lezers,
Ik ben Willie uit Nijmegen zuid/oost sinds enkele dagen in bezit van NX pro solar.
Had wel wat andere weerstations maar konden niet an de pc.
Ben dus nog niet droog achter de oren op dit gebied maar nooit te oud om te leren.:silly:
En heb natuurlijk ook vragen maar die zal ik op de daarvoor juiste plaats stellen.
leuke site en leuk om te lezen.


Hey Willie, ik vroeg me al af waar jij de meetwaarden vandaan haalde die je in mijn shoutbox toonde :D
Welkom op HWA, genoeg weerfreaks voorradig om je vragen in je moerstaal aan te stellen.
Zelfs ik stel nog wel eens hele domme vragen en ik krijg daar dan toch altijd een uitermate intelligent antwoord op van de weercollega's hier. Of was het nu andersom ;)
Door weermaarssen
#15728
Hallo Willie

Welkom op het forum , zelf heb ik ondervonden dat je op dit forum heel veel kan leren.

Als je een vraag stelt krijg je altijd een deskundig antwoord.

Groet Louis
Door Willy Peters
#15734
Dag naamgenoot,

Veel plezier gewenst met je hobby en welkom bij HWA.

Willy Peters
Wijchen