Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door Tonky
#15895
Hallo HWA leden,

Ik heb mij net aangemeld bij het HWA forum nadat ik enkele weken gelden een WMR 200 heb gekocht.
Alleen maar naar boven of uit het raam naar het weer kijken werd ook wat eentonig dus leek mij dat wel een aardig station om mee te beginnen.

Ik moet eigenlijk alles nog leren en deze site en forum lijkt mij een uistekend startpunt.
Dus begin ik maar eens met veel lezen en daarna (mocht het nodig zijn) met vragen stellen.

:)
Door Meteonoord
#15896
Tonky schrijft:
Hallo HWA leden,

Ik heb mij net aangemeld bij het HWA forum nadat ik enkele weken gelden een WMR 200 heb gekocht.
Alleen maar naar boven of uit het raam naar het weer kijken werd ook wat eentonig dus leek mij dat wel een aardig station om mee te beginnen.

Ik moet eigenlijk alles nog leren en deze site en forum lijkt mij een uistekend startpunt.
Dus begin ik maar eens met veel lezen en daarna (mocht het nodig zijn) met vragen stellen.

:)


Hi Tonny.

Welkom op het HWA forum en veel plezier met een uitstekende hobby.
Lezen kun je genoeg op dit forum maar vragen stellen is ook geen probleem.

Om je te helpen door vragen te beantwoorden is het misschien handiger als je jouw profiel iets completer invuld dan kunnen wij je wat makkelijker helpen.

Veel plezier,

Bert
Door Eckie76
#15899
Welkom Tonky!

Je kan hier inderdaad veel leren, zowel op technisch gebied alsook over de hobby zelf.

Veel plezier met je hobby.

groet Olaf
Door weermaarssen
#15903
Hallo Tonny

Welkom op het forum. Er is hier heel veel te lezen en te leren en niemand is te beroerd om je te helpen. Ik spreek uit eigen ervaring

Groet,

Louis