Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door Froger
#16351
hallo allemaal,
Net lid geworden, dus eerst maar even voorstellen.
Sinds 2 dagen zijn we de trotse eigenaren van een TFA Sinus weerstation.
En net hebben we hem aan de computer gekoppeld.
Nu lezen we op deze site dat het ook mogelijk is om de gegevens online te zetten. Niet met de TFA software, maar wel met andere software.
We gaan eerst maar eens uitzoeken wat dan handige software is. Tips zijn welkom!
We hebben een voorkeur voor een NL programma, de weertermen zijn in het NL al lastig genoeg voor beginners als wij! ;)
Groetjes,
Brigit en Wil
Door Luc
#16353
Hoi Birgit en Wil,

Welkom bij hetweeractueel.nl Succes met de keuze voor een software programma. Er is veel informatie hier te vinden.

Gr,
Luc
Door weermaarssen
#16355
Hallo Birgit en Wil

Veel succes met jullie weerstation en zoals Luc al zegt er is veel te vinden hier op dit forum.'

Dus hartelijk welkom op dit forum.

Groet,
Louis
Door Weerstation Kaatsheuvel
#16357
Hallo birgit & Wil,

Welkom op het HWA forum. :)

Groet,Hans
Door weerzal
#16408
Hallo Birgit en Wil,

Welkom op de HWA en het forum.
Allereerst is de tfa sinus een leuk station om te beginnen.
Heb zelf een tfa nexus en moet zeggen bij mij loopt het super de gegevens aanleveren gaat goed en heb weinig uitval.

Ik gebruik wswin-pcwetterstation en gaat goed is wel een duits programma maar de tekst kan in het nederlands de help pagina niet maar daar gebruik ik het forum voor.
daar staat een schat aan help onderwerpen en antwoorden.

Ook kun je de meeste programma's eerst op trail proberen voor je het aanschaft is misschien nog makkelijker om te doen.

succes groet rob.