Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door eelderweer
#17356
Hallo medeamateurs!

Na flink wat inspanningen is het gelukt. De website van Weerstation Eelde is in de lucht en te bekijken via http://www.weerstation-eelde.nl. Het haalt het natuurlijk nog niet bij de sites van vele andere amateurs, maar ik ben nou eenmaal een beginner op dit gebied en heb nog geen ervaring het met maken van een website.

De komende tijd zal de site verder uitgebouwd worden en zal het station ook toegevoegd worden aan hetweeractueel.


Groeten, Christian.
Door wthus
#17359
Netjes hoor Christian!

Alles werkt, behalve je eigen weergegevens van de VP. Het streepje staat ook verkeerd, misschien dat dit het probleem is:

The requested URL /bestanden weerstation\\Current_Vantage.htm was not found on this server.
Door eelderweer
#17361
Hallo Wilber.

Bedankt voor je terugkoppeling. Bij mijn internet explorer ging het wel goed, maar de streepjes stonden inderdaad verkeerdom. Ik heb ze nu / gezet, dus ik hoop dat het nu bij iedereen werkt, ipv alleen bij mezelf.

Groeten, Christian.
Door eelderweer
#17362
Ik zie net ook, dat er wat fout gaat, doordat ik directory en file namen gebruik met een spatie er tussen. Internet explorer ziet dit als %20, maar als ik het via de FTP server heen en weer stuur, maakt hij er ineens een _ van, waardoor de directory naam is veranderd. Ik ga nu dus eerst maar even alle namen met een spatie veranderen door namen zonder spaties. Als het nu dus tijdelijk helemaal niet werkt, dan ben ik hier mee bezig....
Door wthus
#17364
Klopt, je kunt namen ook beter aan aan schrijven. Dat geld zowel voor mappen op de server als bestandsnamen. Het _ teken is daarvoor ook makkelijk.

Inmiddels zie ik de pagina's netjes verschijnen :)
Door Mike
#17374
Site ziet er goed uit Christian, ook hier met Opera.

Leuk om ook het weer in Eelde te kunnen volgen, en welkom op het forum, mocht ik dat nog niet gezegt hebben ;)