Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door weerzoetermeer
#17912
Hoi Henry,

Welkom bij HWA. Je vragen over je type weerstation kan je het beste even stellen in het daarvoor geschikte onderwerp.

Veel plezier bij HWA!

Gr.
Thierry
Door henryveld
#17936
hallo allemaal.

Hartelijk dank.

en zal jullie voorstellen zeker opvolgen.
lekker lezen en veel uit proberen.

thx.

ene allemaal een fijne kerst.
B)
Door Christian
#17954
Meteonoord schrijft:
henryveld schrijft:
Hallo allemaal.

Mijn naam is henry.
Ben 46 jaar en sinds kort heb ik een ws2350 lacrosse weerstation aangeschft.

Moet hierover nog veel leren en hoop op dat ik op jullie ervaringen kan steunen.

De eerste problemen hebben zich al voor gedaan met mijn ws 2350.

Want welke gebruiks vriendelijk software kan ik gebruiken?
De heavyweather die ik er bij heb gekregen is niet goed.
Kan hem zelfs niet eens herinstaleren.

Ik hoor graag van jullie en jullie meningen over de lacrosse 2350.

Vr. Gr.

Henry


Wat heeft dit in hemelsnaam met voorstellen te maken ?
Een schone taak voor de h.h. moderatoren.


Het spijt me Bert dat ik het moet zeggen, maar van mij mag dit topic gerust zo blijven, Henry is nieuw op dit forum en vraagt in zijn voorsteltopic hulp, waarom zouden we hier niet kunnen antwoorden? ;-)

groet Christian
Door Meteonoord
#17955
Christian schrijft:

Het spijt me Bert dat ik het moet zeggen, maar van mij mag dit topic gerust zo blijven, Henry is nieuw op dit forum en vraagt in zijn voorsteltopic hulp, waarom zouden we hier niet kunnen antwoorden? ;-)

groet Christian[/quote]

Daar heb ik begrip voor Christiaan maar dat er vervolgens leden zijn die hun complete minidisplay afdrukken vind ik toch wel degelijk off topic.

Vandaar mijn reactie.

Groet,

Bert

Ps En nu maar weer on topic !
Door Wietse
#17966
Hallo Henry,
Welkom op het forum natuurlijk ;).

Wellicht kan ik je helpen? Ik bezit sinds kerst 2005 over een La Crosse 3600, dit werkt perfect en ook de software Heavy Weather Pro en Weather Display werken goed.

Kun je Heavy Weather Pro niet verwijderen via het configuratiescherm? Verwijder anders gewoon de map in Program Files en ga naar http://www.lacrossetechnology.com/ en download daar de nieuwste versie van Heavy Weather Pro voor jouw weerstation, maak daarvoor wel eerst een backup van je history.dat gegevens.

Met vriendelijke groet,
Wietse
Door Christian
#17988
@ Bert: OK, prima! ;-)

Henry, ook de Cumulus software van Sandaysoft (zie Google, mag hier volgens mij niet directe reclame maken naar een website toe) werkt met de La Crosse 2300 en stations uit de 23xx reeks, dus ook de 2350.

Heb de 2350 gehad en naar mijn mening was het een slecht station. Na driekwart jaar was er iets kapot in het station waardoor de meetwaarden compleet omsloegen. Toen overgestapt op de WMR-200 van Oregon en die werkt perfect.

groeten Christian
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
#18002
Van harte welkom op Het Weer Actueel en veel plezier en succes met de hobby.

Martijn,

Weerstation-Klazienaveen