Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door henryveld
#17897
Hallo allemaal.

Mijn naam is henry.
Ben 46 jaar en sinds kort heb ik een ws2350 lacrosse weerstation aangeschft.

Moet hierover nog veel leren en hoop op dat ik op jullie ervaringen kan steunen.

De eerste problemen hebben zich al voor gedaan met mijn ws 2350.

Want welke gebruiks vriendelijk software kan ik gebruiken?
De heavyweather die ik er bij heb gekregen is niet goed.
Kan hem zelfs niet eens herinstaleren.

Ik hoor graag van jullie en jullie meningen over de lacrosse 2350.

Vr. Gr.

Henry
Door tinuz97
#17900
He hallo,en welkom Henry op dit forum.
Helaas kan ik je met de andere vragen niet helpen omdat ik een ander weerstation bezit,maar wilde je toch even welkom heten.
Door jango
#17901
Welkom bij HWA Henry.

Met je weerstation kan ik je helpen ik heb een VP en Nexus Pro.

Wat betreft de software zou ik op het forum gewoon het volgende Forum deel doorlezen hier staat veel over diverse software programma`s
[url][/url]
http://www.hetweeractueel.nl/forum/?cat ... nc=listcat

Waarom ik je dit advies geef is dat je even de tijd neemt ( wel veel leeswerk ) om deze prog`s te verkennen en dan zou ik eerst de testversie`s uitproberen wat je het best ligt alvorens te kopen maar Cumulus is gratis.

De mening van de 1 is positief over een bepaalt prog. terwijl de ander negatief is over dat prog.

Dus je moet het toch zelf ondervinden.

Heb je na het doorlezen nog vragen dan kan je deze alsnog kwijt op het forum en dat weet bijna altijd wel een antwoord.

succes.

Groet Jan
Door Overijse
#17903
Hoi Henry,

Welkom op HWA, ook ik ben in het bezit van een WS2350 en deze werkt uitstekend met CUMULUS (Gratis) alsook met Weather Display (TRIAL VERSIE VAN 30 dagen gratis daarna moet je deze wel unlocken). Wat het meest gebruiksvriendelijk is voor jezelf zul je zelf echter moeten ondervinden door er zoveel mogelijk mee te spelen.

Ikzelf draai hier op Weather Display en heb er nog geen problemen mee gehad. Soms is het wel eens zoeken en indien het niet onmiddellijk te vinden is wat ik nodig heb, brengt het forum van HWA wel altijd raad.

Gebruik zeker de zoekfunctie van het forum hier, er is al een schat van informatie op te vinden. Indien je de nodige informatie niet onmiddellijk kunt vinden zijn er altijd heel wat HWA'ers die je uit nood willen en kunnen helpen via het forum.

Vriendelijke Kerstgroeten,

Kris
Door weermaarssen
#17906
Hallo Henry

Welkom op dit forum en veel plezier met je weerstation.
Aangezien ik jouw weerstation niet ken, kan ik je daar niet verder mee helpen, maar er zijn genoeg collega amateurs die wel zo'n station hebben en je daarmee verder willen helpen. Op dit forum is genoeg te vinden. Succes.

Groet Louis
Door Willie
#17907
[img size=194]http://www.hetweeractueel.nl/images/fbfiles/images/minidisplay-724ae7bb854652c03988cd0c29170548.gif[/img] Welkom Henry op dit forum.

Ben hier zelf ook recent , maar veel lezen maakt je hier veel wijzer.
Ps voor een ieder prettige kerst.
En HWA bedankt voor kerstwens.
Bijlagen
minidisplay-724ae7bb854652c03988cd0c29170548.gif
minidisplay-724ae7bb854652c03988cd0c29170548.gif (14.76 KiB) 2674 keer bekeken
Door Meteonoord
#17909
henryveld schrijft:
Hallo allemaal.

Mijn naam is henry.
Ben 46 jaar en sinds kort heb ik een ws2350 lacrosse weerstation aangeschft.

Moet hierover nog veel leren en hoop op dat ik op jullie ervaringen kan steunen.

De eerste problemen hebben zich al voor gedaan met mijn ws 2350.

Want welke gebruiks vriendelijk software kan ik gebruiken?
De heavyweather die ik er bij heb gekregen is niet goed.
Kan hem zelfs niet eens herinstaleren.

Ik hoor graag van jullie en jullie meningen over de lacrosse 2350.

Vr. Gr.

Henry


Wat heeft dit in hemelsnaam met voorstellen te maken ?
Een schone taak voor de h.h. moderatoren.
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
#17911
Hallo Henry,

Ook namens mij van harte welkom bij HWA en heel veel plezier en succes gewenst met de hobby.

Martijn,