Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door baroman
#17991
Beste Allemaal.

Ik had mijzelf ook nog niet voorgesteld ben Ronnie van Alstede getrouwd 2 kinderen 2 honden en een aantal katten en konijnen een hele veestapel dus, maar ben al geregistreerd op 18/10/2008.
Aangezien ik bijna nooit op een forum zit, is het voorstellen er bij in geschoten en ook niet aan gedacht sorry.
Ik heb zins kort mijn gegevens op dece site draaiende (Enschede west) en ook maar eens op het forum gekeken, en ik begin het ook nog leuk te vinden leuke discussies over het weer en instrumenten.
Ik maak zelf ook meteologische instumenten regenmeters en windmeters deze ziet u ook staan op de mijn site www.waarnemingsstation-enschede-west.nl
Verder ben ik gek van barometes en barografen en spaar deze dan ook en dit loopt uit de hand maar goed, ierdere gek heeft zijn gebrek.
Verdere hobby`s zijn hardlopen af en toe een marathon geweldig is dit.

Nou verder heb ik hier weinig aan toe te voegen.

Groeten Ronnie..
Door wsMaurik
#17993
Nou alsnog welkom dan hier bij HWA.

Zeker met de sneeuw en zo leven de discussies hier extra op. Tenslotte moeten we het hebben van de extremen, elek dag bewolkt 15gr en 5mm neerslag is namelijk erg vervelend.
Zeker met je kennis van instrumenten kun je hier vast waardevolle info geven.

grtn
nico
Door petergroeneveld
#17995
Welkom namens Leudalweer en veel succes met je hobby.
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
#18001
Van harte welkom op Het Weer Actueel en veel plezier en succes met de hobby.

Martijn,

Weerstation-Klazienaveen