Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door adekker
#18480
Hallo allemaal,

Via deze weg wil ik mij even voorstellen op dit forum, sinds een jaar heb ik het weerstation www.weerinemmerhout.nl in de lucht.

Hiervoor heb ik een WMR200 van Oregon gekocht, met als software Weather Diplay, voor publicatie op het internet maak ik gebruik van Weather Display Live wat een vlot en actueel overzicht geeft.

Op dit moment ben ik wat aan het experimenteren met Mesomap ( www.weerinemmerhout.nl/mesomap ), als dit allemaal lekker draait dan gaan we verder om de alles tot één geheel aan te bieden.
Dit betekend dat ik voorlopig genoeg tijd kan steken aan het ontwikkelen van een aantal zaken.

André Dekker
Door hjr
#18482
Hallo André

Welkom op dit forum, goed om weer een Noorderling te mogen begroeten, alhoewel "Emmerhout" toch al weer een stukje zuiderlijk ligt dan Zuidlaren.
Succes met je hobby.

groet Henk Jan
Door Mike
#18485
Welkom André op HWA.

Heb even op je site gekeken en vraag me af wat de "tuin" temp. inhoud?

Have fun op dit forum.

Groeten, Mike.
Door adekker
#18486
de "tuin" temp is de 2e temp. meter die ik in de tuin heb geplaats netjes op 1,50 mtr. zoals is te zien op de foto wat een stukje huisvlijt is.
In totaal heb ik nu 3 temp. meter gekoppeld aan mijn station.

Adekker
Door wslangerak
#18492
Hallo André,

Welkom bij HWA en op het forum! Een klein puntje van aandacht als je toch je site nog aan het ontwikkelen bent: je site probeert hardnekkig allerlei pop-ups te openen en ik vermoed dat je daar niet van op de hoogte bent.

Succes verder!

Gr,
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
#18529
Ook namens mij van harte welkom bij HWA en veel succes en plezier met de hobby.

Leuk om weer een buurtstation te mogen begroeten.:)

Groet,

Martijn.

Weerstation Klazienaveen
Door petergroeneveld
#18538
André, namens Leudalweer ook welkom en veel plezier op het forum.
Door reitsma1960
#18546
Hey André,

We hebben al PM contact gehad over Mesomap.
Je hebt het forum nu gevonden.

Welkom en veel succes.

Oebel Reitsma
Weerstation Marsdijk Assen