Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door Adriaan
#19460
Hallo allemaal!

Mijn weerstation is al sinds enige tijd bij HWA aangesloten en dus wordt het tijd mezelf nog even voor te stellen.

Ik ben Adriaan Buurke, woon in Zuidbroek, Groningen. Ik ben momenteel 20 jaar. Ik ben vanaf jonge leeftijd al geboeid geweest door het weer. Toen ik zo'n 13/14 jaar was zat ik met pen en papier klaar om elk uur de temperatuur te bekijken op een bij het raam geplaatste buitenthermometer om zodoende een grafiekje te kunnen maken. Later kocht ik een simpel weerstation en kwam door de jaren heen achter dat ik dit wilde uitbreiden. ;)

Ik draai nu momenteel met een WMR-200 die er goed bevalt. Mijn ICT achtergrond kan ik mooi combineren met de weerhobby op deze manier. Ik heb voor mezelf een weersite in de lucht maar ben misschien nog van plan een domeinnaam aan te vragen om een regionale weersite te starten. Ik ben wel benieuwd naar jullie mening over het runnen van zo'n site, is het de moeite waard? Krijg je nog leuke reacties uit de omgeving?

Dit was het eerst wel weer. Laat het maar horen als er nog vragen zijn!
Tot kijk op het HWA forum! :)
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
#19472
Hallo Adriaan,

Ook namens mij van harte welkom op HWA en heel veel plezier en succes gewenst met de hobby.

Groet,

Martijn

Weerstation Klazienaveen
Door Weerstation Kaatsheuvel
#19473
Hallo Adriaan,

Welkom op het HWA forum.
Het belangrijkste is heb je er zelf plezier aan.
Wat een ander ervan vind is meegenomen.
Het is altijd de moeite waard.
Groet,
Hans
:)