Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door petergroeneveld
#9391
Hello every body,

Zag op het forum dat er behoefte is van nieuwe leden om zich even voor te stellen en dat deden zij dan ook in veel verschillende topics. Heb daarom ook voorgesteld om het in een aparte categorie te doen zodat het wat overzichtelijk wordt.

Ook kunnen eerdere leden kunnen, mits zij dat willen hier gebruik van maken, vind het zelf interessant waar iemand vandaan komt, wat zijn andere hobby’s zijn etc.

Na de inleiding van Luc zal ik de spits maar afbijten. Woon zelf in Haelen gelegen in Midden Limburg en sinds december 2008 lid van HWA, getrouwd en drie kinderen van 16, 19 en 20 dus mijn leeftijd kunnen jullie wel zelf wel bepalen.

Doe op amateuristische wijze wat aan het weer en heb dan ook een website waar ik wat mee bezig ben. Mijn andere hobby is een vijver met koi’s waar ik ook wel wat tijd mee omkrijg, maar mijn allergrootste tijdverdrijf is nog altijd mijn werk en wel lever ik een bijdrage aan het opwekken van elektriciteit op een centrale in Buggenum.

Kan nog wel veel meer kwijt maar het is maar “even voorstellen” dus een oproep aan jullie stel je ook even voor het is leuk.

Groeten,

Peter Groeneveld.