Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door mandersp
#67061
Hallo Marcel, ik wens jou en je familie veel sterkte de komende tijd.
Ik vind dat je het goed hebt gedaan om je weerstation en je website op deze manier verder te laten gaan.
Door jeroenzwart
#67066
Beste Marcel,

Ook al ken ik je niet, wordt ik toch geconfronteerd met je bericht hier op het forum. Het maakt diepe indruk dat je je ziekte niet gebruikt om te klagen of medelijden op te wekken. Het is duidelijk dat je wilt dat hetgeen waar jij voor staat, voortgang krijgt, ook als je er zelf niet meer bent. Daar kun je alleen maar diepe respect voor opbrengen.
Je zult waarschijnlijk een moeilijke tijd tegemoet gaan en daar wens ik jou en je familie alle mogelijke sterkte in toe.

Groet,

Jeroen
Door Luc
#67068
Pfff, Marcel, wat schrik ik van je bericht.

We hebben elkaar een aantal keer gesproken en ontmoet en ik ken je als een gepassioneerde weeramateur. Dat je in de laatste fase van je leven nog onderdak hebt gevonden voor Meteo Zwolle zegt veel over de passie voor je hobby.

Wat moet het ontzettend moeilijk zijn voor jou, je familie en vrienden om te weten dat je binnenkort zal overlijden. Ik hoop dat je geen pijn hoeft te lijden. Heel veel sterkte!

Ik wil je hartelijk danken voor de mooie tijd en bijdragen op en aan HWA!!

Luc
Door WSParkstad
#67075
Beste Marcel,

Naam genoot ik schrik van jouw bericht, kennen elkaar niet persoonlijk wel op HWA.
Respect dat je het zo kunt beschrijven daa ris veel kracht en moed voor nodig echt een diepe buiging.

Meer weet ik nu eventjes niet te schrijven, wordt er wel heel erg stil van.

Sterkte Mars ook voor je familie.
Door weerstationhoogeloon
#67076
Beste Marcel,

...wat valt er nog toe te voegen aan alle woorden die gezegd zijn...

Heel veel respect, zoals je het weergeeft in je bericht en mooi dat je Meteozwolle door laat leven.
Heel veel sterkte voor jouw en je vrouw en kinderen, je familie en je naasten voor de moeilijke en zware tijd die nog komen gaat.
En bedankt voor alles wat je op het forum van HWA hebt geschreven. Sterkte!

gr. Remie
Door herent
#67448
Marcel Wijnberger is helaas al op 28 maart j.l. overleden.

Zoals u heeft gelezen in zijn berichten was het doneren van zijn weerstation een van zijn laatste wensen.
Hij heeft nog alles (laten) installeren en zelfs een nieuwe MB-pro aangeschaft om het de “schapen boerderij” zo makkelijk mogelijk te maken.

Nu is er een probleem: De MB-Pro werkt niet (goed).
Na een aantal dagen stopt het opladen en de remote login werkt ook niet. Ik ben er zelf 1 keer geweest om de uploads in te stellen maar zou nu een beroep willen doen op een MB gebruiker die dichter bij Zwolle woont.

Om eventueel met de leverancier (Weerhuisje) uit te zoeken waar de problemen vandaan komen.

Ik heb een email-adres van de contact persoon van Marcel in dit hele avontuur, stuur een PM als u kunt helpen dan stuur ik u het mail-adres.

Wim
Door SpeedyGJ
#67453
Heftig dit zeg.

R.I.P Marcel Wijnberger.

@Wim, hopelijk zal je iemand vinden die je kan helpen :)