Discussie forum over Cumulus software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Hallo Hans, ik was paar dagen druk niet zoveel tijd gehad om verder te doen. Het is inderdaad de bedoeling om de site te gebruiken. Ik zie dat die cron op een bepaald uur iets start. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn Mac dag en nacht blijft aanliggen. Dus het beste die cron gebruiken ? Maar waarom precies rond 18u iets starten ? Mvg Alexander
alexuskoi schreef: Gisteren, 21:09 Hallo Hans, ik was paar dagen druk niet zoveel tijd gehad om verder te doen. Het is inderdaad de bedoeling om de site te gebruiken. Ik zie dat die cron op een bepaald uur iets start. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn Mac dag en nacht blijft aanliggen. Dus het beste die cron gebruiken ? Maar waarom precies rond 18u iets starten ? Mvg Alexander
Hi Alexander,

Die link was naar een algemeen artikel van Google over de Mac batch tools.
Voor CUtils moet je de wikipagina lezen. Voor het starten van CMX als daemon moet je op het CMX forum zijn, ik neem aan dat je de link hebt.

Als je CUtils gaat configureren, dan graag je URL in de website parameter in the sectie [Maps] plaatsen. Dat maakt support een stuk makkelijker.

Als je vragen hebt kun je me op het Cumulus forum altijd vinden (Engels support). Als je hier een bericht plaatst in het Cumulus forum (Nederlands support) krijg ik ook een bericht. Ik heb niet de tijd om alles voor je uit te werken maar als je ergens niet uit komt kan ik wel helpen.

Succes ;)