Discussie forum over Cumulus software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door dvandellen
#28182
Hallo,


Het lukt mij niet om de het bestandje HWactueel.txt via cumulus te uploaden naar mijn website.

Zoals in de handleiding beschreven heb ik alles gedaan wat er moest worden gedaan.

Ik krijg wel een extra bestand bij in mijn cumulus map dat HWActueelt.txttmp heet.

Maar er wordt niks geupload naar mijn website...

Is er nog iets anders wat gedaan moet worden maar niet bij de handleiding staat?


Mvg

D.van Dellen
Door dvandellen
#28285
Zoals in de handleiding beschreven heb ik alles gedaan wat er moest worden gedaan.

Als het is upgeload dan moet ik het zelf toch ook kunnen bekijken? Of kan HWA dat alleen maar?


Mvg

D.van Dellen
Door Willie
#28295
Voor mijn ook een bekent probleem.
Heb meer als een jaar geleden ook deze vraag aan hwa gesteld en kreeg als andwoord dat ik de handleiding moest volgen.
Ben na 10 tal pogingen maar gestopt.( steeds opnieuw instaleren van WS win is niet mijn hobby)
Vond het voor me zelf beter de tijd te steken in beter meten van de gegevens dan al die uren in het overzetten van mijn gegevens naar hwa.
Door teesee64
#28299
Moet eerlijk zeggen dat het voor mij ook nieuw is, ik upload zelf nog geen gegevens naar HWA. Maar wil graag proberen of ik je kan helpen hiermee.

Om zelf wat meer inzicht in deze materie te krijgen heb ik zojuist zelf cumulus ingesteld om het HWActueel.txt bestandje te uploaden naar mijn site. Ik moet zeggen dat het mij in 1 keer gelukt is. Wanneer je de instructies op deze site exact volgt moet het lukken.

Maar blijkbaar gaat er bij jou iets mis. Ik ga een poging wagen....

Ik ga ervan uit dat je via cumulus inmiddels wel files upload naar je website voor cumulus zelf.

Heb je goed gekeken of er wel een vinkje staat bij process en ftp (in cumulus internet instellingen, tabblad files)

Soms is het nodig om een file in binary mode te uploaden. (hangt van je ftp server af)

Dus dat zou je eventueel nog kunnen proberen (vinkje aan of uit in cumulus)


Kijk ook even of je de remote map goed ingevuld hebt. (in Cumulus)
Ik upload het bestandje in mijn cumulus map op de server. Bij mij is dat dus :
/public_html/cumulus/HWActueel.txt

Ik hoop dat het nu lukt, anders even laten weten dan kijken we even verder wat er mis kan zijn gegaan.

Groet,
Theo