Discussie forum over Cumulus software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door Sagitarius
#47172
barrypipers schrijft:
dus niemand ?? die het weet:(

Hallo Barry, kijk eens in de map Images, daar staan als het goed is de meest recente uploads van de meter images. Ik heb op je site de gegevens even vergeleken in frontpage met die van mijn station maar ik zie daar niets vreemds op het eerste oog. Het moet dus in de upload zitten, ik ben ook met mijn site bezig en kan het script bijna uit mijn hoofd :silly:
Als ik in mijn images map kijk zie ik wel pijltjes up/down staan, en die werken ook gewoon. Een kleine tip, om iets te kunnen testen heb ik alle webmappen en andere data ook in de webfolder van Cumulus op de pc gezet, dan kun je heel simpel met frontpage wat ik gebruik de boel bewerken. Het gaat optisch niet altijd goed maar voor mij voldoende om te zien wat het resultaat wordt na een edit.Wel even de automatische ftp upload van Cumulus uitzetten anders pakt hij de wijzigingen niet mee, je kunt dat ook handmatig (file/Web update) doen ;)
Ik ben nu bezig om de Steel gauges erin te zetten en dat lukt ook wonderwel :lol:
http://home.tiscali.nl/goudenploeg/gauges-ss.htm Als je onderaan op meters klikt kom je weer bij mijn oude meters uit. Het is nog een proef en ik wil deze layout in mijn Weather Blues template gaan verwerken, dat zal nog wel wat knoeien worden maar wel leuk om te doen.

Mvgr Sjaak.
Door barrypipers
#47188
pdw112 schrijft:
hou er wel rekening mee dat de steel gauges niet in IE8 werken.



ziet er echt mooi uit denk dat het knutselen aan gauges steel niks voor mij word zat er toevalig voor te kijken maar je oude gauges zien er ook top uit meschien dat ik dat ook nog wel eens voormekaar krijg hahaha:P maar over die pijltjes alles staat in de juiste mapen heb dbij dbimages in de cumulus map en ook op de server in de dbimages

als ik rechtermuisknop klik zie ik dat die fototje niet beschikbaar is
Door nitrx
#47191
Je gebruikt de Nederlandse taal volgens mij moet je dan ook Nederlandtalige gifs in je /dbimages toevoegen ik kan geen zip uploaden dus maar 1 plaatje tegelijk Afbeelding
Bijlagen
Dalend.gif
Dalend.gif (93 Bytes) 2958 keer bekeken
Door barrypipers
#47193
nitrx schrijft:
Je gebruikt de Nederlandse taal volgens mij moet je dan ook Nederlandtalige gifs in je /dbimages toevoegen ik kan geen zip uploaden dus maar 1 plaatje tegelijk Afbeelding



dankje dan zal ik idd dat eens proberen
Door barrypipers
#47197
nitrx schrijft:
Copieer de trendplaatjes en dan hernoemen Falling.gif -> Dalend.gif
Rising.gif -> Stijgend.gif
Steady.gif -> Stabiel.gif

dan weer uploaden naar de /dbimages .



helaas dat mocht niet baten toch bedankt