Discussie forum over Cumulus software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door marius92
#49339
hallo,

ik ben bezig met een website aan het bouwen. ik was dit van plan om in joomla te gaan doen. maar dan heb ik denk een plug-in nodig weet iemand welke. heeft iemand er ervaring mee om een website te bouwen in joomla.

ook ben ik opzoek naar software om een weersvoorspelling te maken. ik heb er nog niet echt een gevonden die ik werkend kreeg. weet iemand een goede software daar voor.

alle hulp is welkom alvast bedankt

Weerstation: WS-4000
software: Cumulus
Door poldeleeuw
#49396
Ik zou kiezen voor Wordpress. Is veel eenvoudiger in gebruik en er bestaan ook zeer veel plugins en templates voor.
Door CeesT
#49416
Hoi,

Ik heb geen ervaring met Joomla maar wel met Drupal. Het is helemaal gratis en er zijn ruim voldoende templates en modules voorhanden om een schitterende website te bouwen.

Mijn website is er bijvoorbeeld ook mee gemaakt.
Door wsMaurik
#49435
Hallo Marius,

Waarom zou je een plugin nodig hebben?
Je kunt in Drupal/Joomla/Wordpress gewoon je gegevens op een pagina plaatsen.

Dus de vraag wat wil je met die plugin doen?

grtn
nico
Door CeesT
#49439
wsMaurik schrijft:
Hallo Marius,

Waarom zou je een plugin nodig hebben?
Je kunt in Drupal/Joomla/Wordpress gewoon je gegevens op een pagina plaatsen.

Dus de vraag wat wil je met die plugin doen?

grtn
nico


Hoi,

Ben het inderdaad met Nico eens, wat voor plugin bedoel je en wat zou je daar dan mee willen doen? Het is in Drupal met bijvoorbeeld een WYSIWYG editor module als CKE-editor werkelijk kinderspel om een webpagina te maken met wat voor content dan ook. En alles is gratis te downloaden.
Door marius92
#49555
hartelijk bedankt ik ga in drupal eens aan het werk. want wordpress ben ik zelf niet echt over te spreken.