davidmeyer26 schrijft:
Ik bedoel met een andere ftp programma.
Ik neem aan dat je in dat ftp programma EXACT dezelfde gebuikersnaam, URL, poort en map hebt gebruikt. Zo ja, probeer dan toch eens
1. ftp logging aanzetten
2. => Cumulus => menu File => WebUpdate
Als dat ook niet werkt moet de fout toch ergens liggen in de naam van de map, poortnummer, pasword e.d. bij de internet settings.
Wat mij nog steeds verbijstert is dat Cumulus volgens de log wel de realtime data oplaadt maar dat die informatie
a. onvindbaar is of
b. blijkbaar op de server aangekomen verwijderd wordt.
En ik heb nog steeds geen ftplog.txt gezien om te controleren of de ftp log alleen fouten bevat of dat het opladen goed gaat en de data daarna ook spoorloos is.
Dat hebben we met weerstation Diemen ook eens gehad. Die mocht maar een vast aantal mb's gebruiken en hij zat daar net overheen. Er werd wel opgeladen maar daarna verdween de data doordat de provider de data automatisch verwijderde.
Succes, Wim