Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door SpeedyGJ
Ik heb met de kerst een nieuwe weerstation gekregen, lekker simpel klaar maar nu heeft de kleine dood leuk mijn windsensor kapot gemaakt, de draden liggen bloot dus de windmeter wil niet meer werken :( de tempsensor werkt nog wel maar goed daar heb ik vrij weinig aan gezien er nu geen wind gemeten kan worden. Iemand nog 1 liggen waar die niks mee doet? Of weet iemand waar ik weer zo'n ding kan halen?
Door SpeedyGJ
Het gaat om deze:
Afbeelding
Heb inmiddels al een mailtje de deur uit :) hopelijk is hier nog een windmeter only voor gezien de temperatuur verder wel prima werkt maar dat zal denk ik niet gaan helaas :(

Misschien kan ik deze als 2de temp gebruiken?
Door WSWijk
SpeedyGJ schrijft:
Ik heb met de kerst een nieuwe weerstation gekregen, lekker simpel klaar maar nu heeft de kleine dood leuk mijn windsensor kapot gemaakt, de draden liggen bloot dus de windmeter wil niet meer werken :( de tempsensor werkt nog wel maar goed daar heb ik vrij weinig aan gezien er nu geen wind gemeten kan worden. Iemand nog 1 liggen waar die niks mee doet? Of weet iemand waar ik weer zo'n ding kan halen?

Verklaar je nader, wat is er gebeurd?

Je hebt het over "de kleine dood" :laugh:

Ik heb even gegoogled om te kijken wat je daarmee zou kunnen bedoelen... Daar schrok ik even van...

Dit was het resultaat (vraag me af of ik nog wil weten wat er gebeurd is)...

[qoute]
de Fransen noemen het orgasme 'de kleine dood' omdat zij menen dat bij ieder orgasme een mens sterft en daarna weer herboren wordt
[/quote]

:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Door Wietse
WSWijk schrijft:
SpeedyGJ schrijft:

Verklaar je nader, wat is er gebeurd?

Je hebt het over "de kleine dood" :laugh:

Ik heb even gegoogled om te kijken wat je daarmee zou kunnen bedoelen... Daar schrok ik even van...

Dit was het resultaat (vraag me af of ik nog wil weten wat er gebeurd is)...

de Fransen noemen het orgasme 'de kleine dood' omdat zij menen dat bij ieder orgasme een mens sterft en daarna weer herboren wordt

:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Hij bedoelt dat de de 'kleine', zijn dochter doodleuk de windsensor kapot heeft gemaakt.
Gerrit-Jan had het woord 'doodleuk' eigenlijk aan elkaar moeten schrijven om verwarring te voorkomen.
Totaal iets anders dus dan jij in gedachten had/hebt :laugh:.

Maar om ontopic te blijven ik heb ook nog even op www.weathershop.co.uk gekeken, helaas daar ook weinig gevonden voor dit merk.
Door WSWijk
Wietse schrijft:
Maar om ontopic te blijven ik heb ook nog even op www.weathershop.co.uk gekeken, helaas daar ook weinig gevonden voor dit merk.

Speedy
Ik heb ook nog even gekeken. Het is een weerstationnetje wat bij de Lidl verkocht werd. Misschien dat je daar nog iets kan regelen?