Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door wsEpe
keesvdh schrijft:
allen dank voor de tips , mooi dat er nog mensen zijn die andere graag helpen!

ik denk dat het de Primus wordt dit omdat het het best bij mijn eisen pakket past en het volgens mij een compleet pakketje is. in de toekomst zal ik nog wel vragen hebben over waar het beste de windvaan e.d te plaatsen! en natuurlijk het website gedeelte , bij mn provider xs4all kan ik een website hosten, daar ga ik me dan ook nog in verdiepen.

zover ik weet is de software bij de Primus nog van Heavy Weather. HWA ondersteund deze nog niet. Daar is wel andere software voor, maar weet niet welke.
Ik heb ooit deze eens geinstalleerd bij iemand. Daar moest de windvaan max. ong. 25 meter van de temp.sensor in het zicht staan, anders valt de verbinding weg.
Door keesvdh
:lol: eindelijk na lang wachten (voor mijn doen) heb ik vanmiddag dan eindelijk mn TFA Primus weerstation besteld.

ik heb gelijk een vraag ...daar is ut forum tenslotte voor.

de informatie waar ik de diverse onder delen moet plaatsen, kan ik dat het best uit de beschrijving halen of kan ik het beter aan jullie(de profs) vragen ?

op palen e.d is geen probleem, werk bij een hele grote installateur en er is wel eens een stukje over.

even voor het beeld vanaf het huis is de tuin 8 meter breed en 15 meter diep achterin de tuin zit ik het meest vrij en heb ik de minste belemmeringen.

groet kees
Door kees ws middelburg
keesvdh schrijft:
:lol: eindelijk na lang wachten (voor mijn doen) heb ik vanmiddag dan eindelijk mn TFA Primus weerstation besteld.

ik heb gelijk een vraag ...daar is ut forum tenslotte voor.

de informatie waar ik de diverse onder delen moet plaatsen, kan ik dat het best uit de beschrijving halen of kan ik het beter aan jullie(de profs) vragen ?

op palen e.d is geen probleem, werk bij een hele grote installateur en er is wel eens een stukje over.

even voor het beeld vanaf het huis is de tuin 8 meter breed en 15 meter diep achterin de tuin zit ik het meest vrij en heb ik de minste belemmeringen.

groet kees

Volgens mijn Kees geef je zelf al het antwoordt op je eigen vraag :silly:

grt Kees ws mdl
Door kees ws middelburg
even voor het beeld vanaf het huis is de tuin 8 meter breed en 15 meter diep achterin de tuin zit ik het meest vrij en heb ik de [size=4]minste belemmeringen[/size]