Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door Overijse

Simpel, adressen worden verzameld en verkocht.

Groet,

Bert J. van Bergen

Ik denk dat google wel zijn inkomsten uit andere zaken kan halen dan uit het doorverkopen van emailadressen van google analytics accounts, denk je nu ook niet.
Door Meteonoord
Overijse schrijft:

Simpel, adressen worden verzameld en verkocht.

Groet,

Bert J. van Bergen

Ik denk dat google wel zijn inkomsten uit andere zaken kan halen dan uit het doorverkopen van emailadressen van google analytics accounts, denk je nu ook niet.

Verkijk je hier niet op ! Het gaat in de adressen wereld om omzetten van miljoenen !

Mijn antwoord op je vraag luidt dan ook : Nee, de adressen handel is zeer lucratief.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Overijse
Zal mijn adres na al die jaren google gebruiker te zijn niet lucratief genoeg zijn om te verkopen.:laugh: :laugh: :laugh:
Door Meteonoord
Overijse schrijft:
Zal mijn adres na al die jaren google gebruiker te zijn niet lucratief genoeg zijn om te verkopen.:laugh: :laugh: :laugh:

Per adres is dat niet interessant, het gaat om de grote getallen dan is het zeer winstgevend.

Zullen we voor de rest on topic blijven ?

Groet,

Bert J. van Bergen
Door gieltje
Meestal staan deze scripts al op de webserver van de hostingprovider. Ikzelf breng de spullen altijd onder bij Zenid. En daar heb ik zelfs de keuze uit meerder scripts die ik vanuit het cpanel direct kan opvragen.

Groetjes, Gerard