Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door gerrit32
Aangezien ik elke dag een ander IP adres krijg heb ik een andere oplossing moeten zoeken voor mijn camera's.
Ik ben uitgekomen op de site van eyespyfx.com
Hier kan je het programma My Webcam Broadcaster downloaden.
Na aanmelding stuur je je camerabeeld naar deze website.
Hier kan je je camera terug vinden.
Als je hier je camera oproept krijg je gelijk de Embed code welke je gebruiken kan op je webpage.

Het nadeel is dat je niets kan doen aan het beeldformaat.
Het voordeel is dat jouw internetverbinding niet belast wordt door te veel kijkers.
Jij stuurt alleen je camerabeeld naar de site en de site is verantwoordelijk voor het aantal kijkers.

Groet,
Gerard
Door kees ws middelburg
gerrit32 schrijft:
Aangezien ik elke dag een ander IP adres krijg heb ik een andere oplossing moeten zoeken voor mijn camera's.
Ik ben uitgekomen op de site van eyespyfx.com
Hier kan je het programma My Webcam Broadcaster downloaden.
Na aanmelding stuur je je camerabeeld naar deze website.
Hier kan je je camera terug vinden.
Als je hier je camera oproept krijg je gelijk de Embed code welke je gebruiken kan op je webpage.

Het nadeel is dat je niets kan doen aan het beeldformaat.
Het voordeel is dat jouw internetverbinding niet belast wordt door te veel kijkers.
Jij stuurt alleen je camerabeeld naar de site en de site is verantwoordelijk voor het aantal kijkers.

Groet,
Gerard

met ustream kan je ook je cam online zetten zonder dat je iets in je modem/router heft te veranderen,ndeel soms reclame in je beeld

grt kees ws mdl
Door gerrit32
Als je eyespyfx gebruikt hoef je niets aan je modem te doen.
Als je Embeded code gebruikt in je website, krijg je geen reclame.
Het enige is dat er rechtsboven in het plaatje eyespyfx staat. Dat mag, het is gratis.

Zie www.wetter-lindern.de/WD/wx40.html
Het bovenste plaatje is de QuickCam pro 9000

Groet,
Gerard
Door wslangerak
Geen enkele software kan het forwarden van een poort makkelijker maken dan het configuratiescherm van dit modem zelf. Het belangrijkste is het invullen op de juiste plaats van de juiste poort.

Helaas is het in dit geval een kwestie van niet exact (kunnen) aangeven waar het fout gaat en tot welk punt de nodige zaken nog wel kunnen worden ingevuld.
"Het werkt nog niet" of "Het lukt niet" en verder geen info zorgt nooit voor een goed resultaat. Dat is een les die ik met 20 jaar pc-achtergrond wel heb geleerd.
Door dibasta
oke, poging nr??

Bij "Server IP-address" moet je het interne IP-adres van de PC waar Yawcam draait invullen, bijvoorbeeld 192.168.1.4
Dat adres kun je onder meer vinden door te kijken bij de eigenschappen van je netwerkinstellingen.

Nou, ik krijg dus allemaal getallen:

Public ip
IPvadres
subnetmasker
standaardgateway,

En wat mag dan je interne IP zijn???

Peter.
Door JPC
vul bij run CMD in
type nu ipconfig
Afbeelding
Door dibasta
dat had ik al gedaan, maar wat is dan je INTERNE ip adres, daar gaat het mij o.a. om

misschien onozel maar ik weet dus niet welke dat is.

Peter.