Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door wthus
#2835
Hier eveneens niet!
Andere in Doetinchem heeft er wel een zover ik weet.

PS: WSP: Hetweeractueel is ook een site dat alles copieerd van andere bestaande sites's dus wat dat betreft! :huh: :S

Gr. W.
Door wsp
#2837
wthus schrijft:
Hier eveneens niet!
Andere in Doetinchem heeft er wel een zover ik weet.

PS: WSP: Hetweeractueel is ook een site dat alles copieerd van andere bestaande sites's dus wat dat betreft! :huh: :S

Gr. W.



Klopt niet echt, Luc copieerd niet, hij gebruikt data van ons om een schitterend duidelijk informatie te krijgen. Ik merk dat het bericht niet goed over komt, Ik bedoel dus de benaming weerstation, nou als jij thuis helemaal niks hebt en de data van andere gebruikt en de naam Weerstation gebruikt, dan klopt dat niet. Zal wel aan mij liggen.

Maar goed, laten we gewoon door gaan met onze "weerstation's" sorry dat ik mijn mening gaf omtrend benaming Weerstation.
Door Eckie76
#2838
wthus schrijft:
Hier eveneens niet!
Andere in Doetinchem heeft er wel een zover ik weet.

PS: WSP: Hetweeractueel is ook een site dat alles copieerd van andere bestaande sites's dus wat dat betreft! :huh: :S

Gr. W.


Ik begrijp deze posting niet. Kan je dit eens nader toelichten?
Door wthus
#2839
Eckie76 schrijft:
wthus schrijft:
Hier eveneens niet!
Andere in Doetinchem heeft er wel een zover ik weet.

PS: WSP: Hetweeractueel is ook een site dat alles copieerd van andere bestaande sites's dus wat dat betreft! :huh: :S

Gr. W.


Ik begrijp deze posting niet. Kan je dit eens nader toelichten?


Het eerste betreft de vraag over UV meter, of deze in dienst is of niet. Hier dus niet. Het tweede is een reactie op een post van WSP over "kopieren". Ik stel hierbij alleen maar even dat deze website ook als kopierder gezien kan worden, data komt van elders (al dan niet vrijwillig aangeboden). Om te verduidelijken, VWK website zul je ook als kopierder kunnen dien voor een deel. Nieuw bijvoorbeeld zal uit de landelijke pers worden gehaald en niet zelf ondervonden worden (vwk heeft geen persbureau). PS, zelf website bouwer zal je kopierder kunnen noemen, maken alle gebruik van html, php, mysqol... en ook dat is door een ander uitgevonden ;) :silly:
Door Eckie76
#2845
Ja zo lust ik er ook nog wel een paar :ohmy: :):)

UV-meter vind ik persoonlijk niet eens interessant, maar dat is kwestie van smaak uiteraard.

T vriest alweer stevig hier in Roermond, de laatste stuipen van de "winter"?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7