Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door Meteonoord
osjohn schrijft:
Ik weet niet of de datum invloed heeft, maar hij staat op 16-02-09.

John

Ook weet ik niet of het van belang is dat de poort naar ziggo al open staat.

Bert J. van Bergen
Door tinuz97
Heeft er niets mee van te doen,Maximum number of ftp connections already open,oftewel teveel verbindingen maken zo te zien.Lijkt erop dat dat niet kan of mag,er staat nl letterlijk dat hij aan de max inloglimiet zit,dus geen onbeperkte logins.
Door Meteonoord
tinuz97 schrijft:
Heeft er niets mee van te doen,Maximum number of ftp connections already open,oftewel teveel verbindingen maken zo te zien.Lijkt erop dat dat niet kan of mag,er staat nl letterlijk dat hij aan de max inloglimiet zit,dus geen onbeperkte logins.

Zoals gezegd.
Door van der Raad
Ik weet niet of de poort openstaat daar heb ik nooit naar gekeken weten jullie hoe ik dat kan zien, en de tijd klop nu deze stond inderdaad verkeerd
bij de oudere versie van vws ging alles vanzelf en de upload duurde voor 17 jpg files 20 seconde en nu meer dan 2 minuten.
Het lijkt wel dat vws alle gegevens van de buiten sensoren binnen haalt en dat hij wacht op de gegevens van deze sensoren.
Maar vws zou het toch van de oregon wmr200 basis station moeten halen in de oregon zit een soort datalogger (dat heb ik me tenminste laten vertellen) zou het daar aan kunnen liggen.
Als ik vws opstart dan is hij ongeveer 2 min bezig om alle sensors te zoeken dan lijkt me dat vws via het basis station communiceert met de sensoren buiten.

alvast bedankt voor jullie reacties
Fred
Door osjohn
Ik vraag mij af of de 30 daagse probeerversie wel naar je site upload, bij betaling krijg je een nummer, maar zal je ook je host moeten opgeven.

John
Door van der Raad
ik vind deze melding zo vreemd
02/16/09,20:03:53,Maximum number of ftp connections already open,Login to homedrive.ziggo.nl (Attempt 3)
02/16/09,20:03:53,Maximum number of ftp connections already open,Login to homedrive.ziggo.nl (Attempt 4)
02/16/09,20:03:53,Maximum number of ftp connections already open,Login to homedrive.ziggo.nl (Attempt 5)
02/16/09,20:03:53,Maximum number of ftp connections already open,Login to homedrive.ziggo.nl (Attempt 6)

Ik heb op mijn laptop de draadloze verbinding al uitgezet dacht dat vws misschien via de draad en draadloze verbinding een connection maakte

Fred
Door Meteonoord
van der Raad schrijft:
ik vind deze melding zo vreemd
02/16/09,20:03:53,Maximum number of ftp connections already open,Login to homedrive.ziggo.nl (Attempt 3)
02/16/09,20:03:53,Maximum number of ftp connections already open,Login to homedrive.ziggo.nl (Attempt 4)
02/16/09,20:03:53,Maximum number of ftp connections already open,Login to homedrive.ziggo.nl (Attempt 5)
02/16/09,20:03:53,Maximum number of ftp connections already open,Login to homedrive.ziggo.nl (Attempt 6)

Ik heb op mijn laptop de draadloze verbinding al uitgezet dacht dat vws misschien via de draad en draadloze verbinding een connection maakte

Fred

Dit is toch herhaling van zetten ?
Door van der Raad
dit is het active internet log over de verbindingen en uoloads die vws uitvoerd het vreemde is de uploads gebeuren wel gewoon goed alleen vreselijk traag

Fred
Door jansmit
van der Raad schrijft:
dit is het active internet log over de verbindingen en uoloads die vws uitvoerd het vreemde is de uploads gebeuren wel gewoon goed alleen vreselijk traag

Fred

Misschien het weerstation resetten ook batterijen er uit en dan de senors opnieuw zoeken.
mvg Jan Smit