Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door SpeedyGJ
Hij zoekt em automatisch dus daar zal het niet aan kunnen liggen.
Ik denk dat het meer met de stekker te maken heeft, net als of de kabel niet helemaal goed contact maakt.
Met de oude kabel zat namelijk een pennetje in, die heb ik er nu dus niet bij.
Door weerzoetermeer
Nou stop er dan maar mee....ik neem aan dat het een BNC plug is. Daar moet zeker een pennetje inzitten anders maakt de kern van de coax geen contact met de ontvanger...is wel erg belangrijk....dus nieuwe plug halen lijkt mij...

Gr.
Thierry
Door SpeedyGJ
Daar zat ik ook al aan te denken. Heb je mischien een website waar ik zo'n plug kan halen? Dan hoop ik dat alles snel weer doet want ik verlang ne wel weer naar eigen beelden.
Door weerzoetermeer
Dick kan je er wel aan helpen of anders iets van Conrad of soort gelijke winkels. Let wel op de dikte van je kabel...voor elke dikte is een andere plug.

Succes!

Gr.
Thierry

Oja...voor het monteren van de plus op de juiste wijze zoek even op google!
Door forsurh
Het heeft bij mij eerst ook een hele tijd geduurd voordat ik alles goed had.

Maar het resultaat mag er dan ook wezen! Je zal vanzelf slagen :-)

En enkele forummers die het al een tijd draaiende hebben. Altijd bereid je te helpen!

off topic:

NOAA 17 heeft problemen, jammer.......hoop dat ze hem weer aan de praat krijgen.

Groeten,
Wisse
Door SpeedyGJ
Helaas nog geen tijd gehad om ook maar iets te kunnen doen, dit had vooral te maken met het weerstation en software. Gezien dit nu een beetje is opgelost kan ik me weer richten op deze zaak, hopelijk krijg ik ook deze week weer beelden en dan zal alles weer goed gaan draaien en zeer binnenkort ook alles weer online kan zetten.

Moet er wel bij zeggen dat er heel wat bij komt kijken, echt veel plezier heb ik er ook nog niet echt aan gehad en het zal nog wel wat tijd kosten om alles goed te laten lopen en er ook echt plezier aan te krijgen, niet alleen voor mij maar ook voor de bezoekers.

Zodra er vorderingen zijn dan laat ik het wel weten, misschien dan ik morgen een klein gaatje kan maken om te kijken of ik stekkers kan vinden, misschien dat ik morgen dan al kan test draaien en rond eind deze week dan alles online ga zetten. Maar zoals ik al zei, het kost even wat tijd en gezien de omstandigheden is het gewoon erg druk.
Door tinuz97
SpeedyGJ schrijft:
Helaas nog geen tijd gehad om ook maar iets te kunnen doen, dit had vooral te maken met het weerstation en software. Gezien dit nu een beetje is opgelost kan ik me weer richten op deze zaak, hopelijk krijg ik ook deze week weer beelden en dan zal alles weer goed gaan draaien en zeer binnenkort ook alles weer online kan zetten.

Moet er wel bij zeggen dat er heel wat bij komt kijken, echt veel plezier heb ik er ook nog niet echt aan gehad en het zal nog wel wat tijd kosten om alles goed te laten lopen en er ook echt plezier aan te krijgen, niet alleen voor mij maar ook voor de bezoekers.

Zodra er vorderingen zijn dan laat ik het wel weten, misschien dan ik morgen een klein gaatje kan maken om te kijken of ik stekkers kan vinden, misschien dat ik morgen dan al kan test draaien en rond eind deze week dan alles online ga zetten. Maar zoals ik al zei, het kost even wat tijd en gezien de omstandigheden is het gewoon erg druk.

In je thema lente,op je website,zit een javascipt virus alweer..........
Is dat een 'geleende' thema omdat je elke keer virussen hebt? :P
Door SpeedyGJ
Bedankt voor het melden, heb de code uit de .js bestand gehaald, daar zat die nog verstopt ;)

Straks even kijken of ik een stekker kan vinden voor de satellietkabel :)