Doornenburg weerstation schrijft:
hallo Piet,
ik denk het niet, maar al die onderdelen zijn gewoon goed verkrijgbaar op eeeebay. mijn sensor is een standalone. ik heb nog wat bme280 nodes hier staan en joh het bereik is zo mooi, soms 500 meter maar ik heb ook 36 km gehaald met een node in de auto. dat is het voordeel van lora ( long range) en met klein goedkoop spul kan je starten. succes. groeten
Hallo,
Uit nieuwsgierigheid ook een gateway aangekocht, eerst getest met een Rpi of ik niet stoorde op mijn sensoren van Davis en na die test overgegaan op een Lorank 8 aangezien 8 channels, de Rpi is maar een channel.
Ben mij er helemaal in het verdiepen en moet eerlijk een vreemds iets, maar dat is altijd met iets nieuws toch
Heb zelf nog geen 1 node want ook dat is effe uitzoeken wat en hoe, krijg binnen kort wel een GPS tracker om te kijken hoe en wat en ja natuurlijk aan het kijken voor een node die met weer te maken heeft, gewoon leuk om te testen en het netwerk uit te breiden voor anderen in de buurt, tot nu toe niks gezien
Ben wel benieuwd welke node's je nog meer hebt, maar hoef je niet her op te schrijvan mag ook via PM of via mail.
Groetjes,
Marcel.