Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door Zaferr
Even een berichtje van mijn kant!

Vanaf dinsdag beginnen ze hier met de binnenrenovatie (nieuwe badkamer elektra en toilet) en zullen wij naar een "vakantiewoning" moeten gaan voor een maand! Zónder internet.. Vandaar dat ik even meldt dat ik niet meer online ben tot 10 September.. (in die tussentijd kan ik dus niet reageren)

Hoop dat alles spoedig zal verlopen en dat ik snel weer online ben!

Groetjes Zafer (Weerstation Alkmaar)
Door Zaferr
Ja haha! Nouja heb mobiel internet, dus mail checken en zo nu en dan buienradar, maar dan houdt het echt op. Tis niet echt praktisch! Gelukkig heb ik een 50-60 urige werkweek en zal de tijd vliegen! :P
Door Wietse
Nee, hoor.

Echter voor de zoveelste keer heb ik een blauw scherm op mijn laatst gekochte computer bij Picco. Ben het nu behoorlijk zat, straks om 8 uur nog een keer bellen voor techinische hulp.

Ik heb Windows inmiddels ook al 2 keer opnieuw geïnstalleerd. Maar dit heeft geen effect. Alles is nu weer verloren, het is namelijk nu weer zo erg dat de computer helemaal niet meer opstart :S.

Ik denk dat het ram geheugen niet helemaal goed functioneerd.
Ik hoor het wel.
Door Wietse
osjohn schrijft:
Is de voeding wel groot genoeg ?? 60W.

Volgens mij moet die voor een 330 min. 80-90W zijn.

Heb je de laatste biosupdate uitgevoert ??

http://downloadcenter.intel.com/filter_ ... bmit=Go%21

John

De computer wordt retour gestuurd. Hier dacht ik ook al aan, want op de meter, was het voltage aan de lage kant. Ik wacht het de komende dagen af.
Zaterdag gaat hij terug naar Oranjewoud.