Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door Freeze
Bron: WâldNet

zaterdag 06 november 2010 Holwerd

Precies een jaar geleden, 13 november, plaatste Gerrit-Jan Leunk zijn weerstation op de pier van Holwerd. De gegevens van zijn weerstation gaan naar het KNMI, WeerOnline en natuurlijk WâldNet. De amateurmeteoroloog is vooral trots op de unieke locatie die het station heeft.

Gerrit-Jan Leunk krijgt vaak verzoeken van belangstellenden om bij het weerstation te kijken. Ook WâldNet ging deze week mee om eens te kijken bij het weerstation en wat het allemaal precies inhoudt.

http://www.waldnet.nl/wn/videonieuws/312/E%C3%A9n_jaar_weerstation_Holwerd.html
Door petergroeneveld
Leuk om te zien welke man er nou achter SpeedyGJ schuilt. :lol: Mooi video interview en natuurlijk nog gefeliciteerd met het eerste jaar waarnemen op de Pier. Verder wens ik Gerrit Jan nog vele jaren meten op de Pier en natuurlijk zonder veel mankementen aan je weerstation. ;)

Groeten,
Peter.
Door SpeedyGJ
Hmmz jullie even als weerwoord zijn sneller dan dat ik het kon melden haha :D
Anyway wel 1 foutje in het bericht die ik ondertussen al heb gemeld. Het weerdata wordt NIET naar weeronline verstuurt maar naar meteoconsult ;) hopelijk zullen ze dit snel aanpassen :)

Voor de rest was het best wel spannend! Ik ben al niet zo van de camera maakte het nog spannender. Echter was alles wel binnen een korte tijd in werking gesteld waardoor ik me niet helemaal goed op kon voorbereiden.
Nouja iig ben ik redelijk tevreden :) mogen nog vele aanmeldingen komen :D
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Hallo Gerrit Jan,

Van harte gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan.

Prachtig Filmpje ook, Schitterende lokatie met het Wad op de achtergrond in het filmpje.

Mvg,

Martijn
Door wslangerak
Gefeliciteerd, GJ!!

Leuk interview, leuk filmpje! En nu maar hopen dat je deze prachtige locatie kunt houden voor een lange tijd.

Succes!
Door SpeedyGJ
Bedankt :) ik hoop inderdaad nog lang plezier te hebben op de pier, al is het bereik weer wat gaan klieren vanavond, waarschijnlijk staat de stoel in de weg, morgen even kijken ;)

En heb natuurlijk even reclame gemaakt en het bericht is ook wat veranderd.

"De gegevens van zijn weerstation gaan onafgebroken naar het KNMI, Meteoconsult, Hetweeractueel.nl en natuurlijk WâldNet."

Had een verzoekje gedaan om hwa erbij te plaatsen :D