Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door petergroeneveld
Heb ook interesse in een Boltek StormTracker en wel de LD-250 maar deze is in Nederland niet meer verkrijgbaar, tenminste kon geen leverancier meer vinden. Weet iemand een leverancier en goede ervaringen hiermee in het buitenland?

Alvast bedankt voor de reacties,

Peter.
Door AenG
reitsma1960 schrijft:
Voor de mensen met de Boltek StormTracker en Nexstorm software is versie 1.8 vandaag beschikbaar gesteld op de Astrogenic website.
Zo zijn nu de plaatsnamen nu in te voeren op de kaart en daarnaast zijn er verbeteringen doorgevoerd, problemen opgelost etc.

(http://www.weerstation-marsdijk.nl/stormtracker.php)

Oebel

Een mooi systeem. Maar is het ook mogelijk een gedetailleerde kaart van nederland te bekijken met daarop alle inslagen. Of is de kaart van europa de hoogste resolute?

gr Geert
Door reitsma1960
petergroeneveld schrijft:
Heb ook interesse in een Boltek StormTracker en wel de LD-250 maar deze is in Nederland niet meer verkrijgbaar, tenminste kon geen leverancier meer vinden. Weet iemand een leverancier en goede ervaringen hiermee in het buitenland?

Peter.

Hoi Peter,

Om geen reclame te maken heb ik je een pm gestuurd.

Oebel
Door reitsma1960
AenG schrijft:

Een mooi systeem. Maar is het ook mogelijk een gedetailleerde kaart van nederland te bekijken met daarop alle inslagen. Of is de kaart van europa de hoogste resolute?

gr Geert

Hoi Geert,

De kaart zoemt in wanneer er een onweersbui boven Nederland zit.
Of om duideljker te zijn het systeem zoemt in op onweersbuien, waar dan ook.
Normaal zie je de kaart van Europa, maar je kunt ook alleen Nederland in principe laten zien. Er zijn dus genoeg mogelijkheden.

Ik gebruik de kaart die bij het systeem geleverd wordt. Je schijnt nu met de laatste versie andere kaarten te kunnen gebruiken.
Ik laat overigens de inslagen ook zien via Googlestrikes.
Deze zoemt overigens niet in wanneer er buien boven Nederland zijn en ik vind hem minder accuraat dan de andere onweerradar pagina`s die ik laat zien.

Oebel
Door petergroeneveld
reitsma1960 schrijft:
petergroeneveld schrijft:

Peter.

Hoi Peter,

Om geen reclame te maken heb ik je een pm gestuurd.

Oebel

Hallo Oebel,

Zoals het hoort, :) ga even in de mailbox kijken.

Bedankt,

Peter.
Door AenG
reitsma1960 schrijft:
AenG schrijft:

gr Geert

Hoi Geert,

De kaart zoemt in wanneer er een onweersbui boven Nederland zit.
Of om duideljker te zijn het systeem zoemt in op onweersbuien, waar dan ook.
Normaal zie je de kaart van Europa, maar je kunt ook alleen Nederland in principe laten zien. Er zijn dus genoeg mogelijkheden.

Ik gebruik de kaart die bij het systeem geleverd wordt. Je schijnt nu met de laatste versie andere kaarten te kunnen gebruiken.
Ik laat overigens de inslagen ook zien via Googlestrikes.
Deze zoemt overigens niet in wanneer er buien boven Nederland zijn en ik vind hem minder accuraat dan de andere onweerradar pagina`s die ik laat zien.

Oebel

Is de inzoomfunctie ook op je website te zien?