- 06 jun 2011, 22:56
baroman schrijft:
Hee Ronnie,
Dat dacht ik ook ja... Nog niet veel hier gehad, tot eind van de middag. Per reading van het weerstation kwam er ruim 1 mm bij... In 30 minuten hadden we 44 mm te pakken.
Water kwam zowat over de drempel het huis in.
Maar... we hebben het droog gehouden. Totaal tot nu toe voor Wijk bij Duurstede vandaag:
55 mm neerslag.
En vind het wel weer even genoeg voor vandaag...
Groetjes
Theo
ps: en nee, heb geen foto's gemaakt van het water... vond het geen goed idee om bij een intensitiet van 120 mm/u met m'n digitale spiegelreflex naar buiten te gaan... :woohoo:
Volgens mij zit er in Enschede straling in de grond die de buien verdrijft ze gaan er met een boog omheen!!:laugh:
Ik zal zelf maar weer de tuin gaan sproeien, als ik op de neerslag moet wachten, dit gaat niet wat worden.![]()
Ronnie..
Hee Ronnie,
Dat dacht ik ook ja... Nog niet veel hier gehad, tot eind van de middag. Per reading van het weerstation kwam er ruim 1 mm bij... In 30 minuten hadden we 44 mm te pakken.
Water kwam zowat over de drempel het huis in.
Maar... we hebben het droog gehouden. Totaal tot nu toe voor Wijk bij Duurstede vandaag:
55 mm neerslag.
En vind het wel weer even genoeg voor vandaag...

Groetjes
Theo
ps: en nee, heb geen foto's gemaakt van het water... vond het geen goed idee om bij een intensitiet van 120 mm/u met m'n digitale spiegelreflex naar buiten te gaan... :woohoo: